Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:15:31 GMT

۴۴۲۲ داوطلب ورامینی در کنکور امسال شرکت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۴۷۹۸

۴۴۲۲ داوطلب ورامینی در کنکور امسال شرکت می‌کنند

امیر محمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به اینکه یکهزار و ۵۷۴ نفر از این تعداد مرد و ۲ هزار و ۸۴۸ نفر زن هستند، اظهار داشت: کنکور سراسری امسال در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه و طی چهار روز ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر ایجاد فاصله مناسب بین داوطلبان، تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور در مقایسه با سال گذشته حدود دو برابر شده به ۱۵ حوزه امتحانی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای تأمین زیرساخت‌های برگزاری مناسب کنکور امسال با تشکیل جلسات تخصصی با مسوولان شهرستان ورامین انجام شده و قطعا آزمون سراسری با رعایت کلیه نکات بهداشتی و تأمین سلامت داوطلبان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود و خانواده‌ها بابت این امر نگرانی نداشته باشند.
محمدی افزود: آزمون گروه هنر صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، گروه علوم ریاضی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، گروه علوم تجربی صبح جمعه ۳۱ مرداد و گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

برچسب‌ها مدارس آزمون سراسری ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آزمون سراسری ورامین مدارس آزمون سراسری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز اظهار کرد: آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا در حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

وی از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری امسال خبر داد و اعلام کرد: این داوطلبان در یازده حوزه اصلی شهرستان‌های استان و در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

ناظمی جلال با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 6088299

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • آغاز آزمون سراسری از فردا