Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات از آخرین اقدامات جمعیت هلال احمر در بیروت خبر داد. تاریخ انتشار: 16:04 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۴۳۸

محمدباقر محمدی که در بیروت به سر می برد، در گفت‌وگو با میزان گفت: پس از وقوع انفجار در بیروت، رییس جمعیت هلال احمر لبنان، طی تماس تلفنی از همتای خود در ایران درخواست کمک کرد، بنابراین به سرعت تیمی از کشور ما شامل کادر پزشکی و پرستاری و بسته‌های غذایی و دارویی به بیروت اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    وی افزود: کمک‌های ایران، روز چهارشنبه وارد بیروت شد. از همان روز کمک‌های امدادی آغاز شد، اما بیمارستان صحرایی از روز شنبه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.   محمدی بیان کرد: از آنجایی که بسیاری از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های این شهر بر اثر انفجار آسیب دیده اند، بیمارستان صحرایی نقش مهمی در درمان ایفا می‌کند و تاکنون هزارو ۱۰۰ بیمار توسط پزشکان ما معاینه و درمان شده اند. علاوه بر تعویض پانسمان و درمان‌های اولیه، تاکنون ۵ عمل جراحی اضطراری در این بیمارستان انجام شده است.   معاون عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: اکنون بیش از یک هفته از حضور جمعیت هلال احمر در بیروت می‌گذرد و در منطقه ضاحیه بیروت مستقر هستیم.  بیشتر بخوانید: اولین کمک هلال احمر به لبنان امروز ارسال می شود/ اعزام تیم پرستاری و پزشکی به بیروت وی اظهار کرد: تیم پزشکی ما شامل پزشکان متخصص، جراح و پرستاران است. همچنین با خود داروخانه‌ای مجهز به بیروت فرستاده ایم.   محمدی گفت: کادر پزشکی ما همراه با پزشکان لبنانی بدون وقفه، در حال ارائه خدمت به بیماران و مجروحان ناشی از انفجار بیروت هستند.    رییس بیمارستان صحرایی ایران در بیروت  افزود: هر روز، به تعداد مراجعین ما افزوده می‌شود و از خدمات جمعیت هلال احمر استقبال خوبی در بیروت شده است.   این مقام ارشد در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: خوشبختانه مردم و رسانه‌های محلی بیروت، از اقدامات ما رضایت دارند. همچنین تا زمانی که صلیب سرخ و دولت لبنان بخواهند  ما در این جا خواهیم ماند و به مردم امدادرسانی می‌کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر بیروت بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین