Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@16:40:12 GMT

ظریف فردا عازم لبنان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۵۲۸۲

ظریف فردا عازم لبنان می‌شود

به گزارش جماران؛ برخی رسانه‌های لبنان به نقل از وزارت ‌خارجه این کشور گزارش دادند که وزیر امور خارجه جمهوری‌ اسلامی ایران فردا عازم بیروت می‌شود.

شبکه «nbn»، امروز (پنجشنبه)، به نقل از وزارت‌خارجه لبنان گزارش داد که «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا (جمعه) عازم بیروت می‌شود.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» نیز با انتشار این خبر نوشت که ظریف فردا با وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر درست پس از آن صورت می‌گیرد که بندر بیروت روز سه‌شنبه هفته گذشته شاهد انفجاری مهیب بود که طبق جدیدترین آمارها، شمار جان‌‌باختگان این حادثه ۱۷۱ نفر رسیده است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از این حادثه، در محل سفارت لبنان در تهران دفتر یادبود جان‌باختگان حادثه تلخ انفجار بیروت را امضا کرده بود.

 

اخبار مرتبط ظریف: اجازه دادن به آمریکا برای نابود کردن توافق هسته‌ای، بازگشت به قانون جنگل است انتقاد ظریف از دروغگویی آمریکا در مورد موضع شورای همکاری خلیج فارس ظریف: آمریکا برای اعضای شورای امنیت شعوری قائل نیست ظریف: رژیم فعلی واشنگتن هیچ برنامه واقعی ندارد/ آمریکا کل ساختار ملل متحد را هدف گرفته است ظریف: در برجام بازی مجموع صفر را به سود برای همه تبدیل کردیم ظریف: چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند سومین سخنرانی آنلاین ظریف در دانشکده مطالعات جهان ظریف برای ارزهای بلوکه شده کشور در خارج به مجلس رفت ظریف دفتر یادبود جان باختگان انفجار بیروت را امضا کرد + عکس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا لبنان محمدجواد ظریف انفجار بیروت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • بلینکن وارد چین شد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد