Web Analytics Made Easy - Statcounter

7 بازی از 8 دیدار پلی آف فصل 2019/20 مشخص شدند.

فصل عادی بسکتبال NBA آخرین شب خود را سپری می کند و از هفته آینده دیدارهای پلی آف فصل 2019/20 شروع خواهند شد.

به گزارش طرفداری، 7 دیدار از 8 دیدار پلی آف این فصل از جمله تمام دیدارهای کنفرانس شرق مشخص شدند. تنها سید 8 کنفرانس غرب مانده که مشخص شود و آن هم حریف لس آنجلس لیکرز در راند اول پلی آف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جدول دو کنفرانس نیز شکل پایانی اش را به خود گرفته و تنها تغییر مهم همان سیدهای 8 و 9 کنفرانس غرب می توانند باشند. 

جدول کنفرانس شرق و کنفرانس غرب

با توجه به جدول، تکلیف کنفرانس شرق به طور کامل مشخص شد و میلواکی باکس برای دومین سال متوالی سید 1 این کنفرانس و بهترین رکورد کل لیگ را در اختیار دارد. تورنتو رپترز، مدافع عنوان قهرمانی نیز مانند فصل گذشته در سید 2 کنفرانس شرق قرار دارد. بوستون سلتیکس در جایگاه سوم قرار گرفت و میامی هیت نیز فصل خوبش را در جایگاه چهارم این کنفرانس در فصل عادی به پایان رساند. فیلادلفیا سونی سیکسرز مانند فصول گذشته بالا و پایین های بسیاری داشت و رتبه ای بهتر از ششم پیدا نکرد. 

وضعیت کنفرانس غرب نیز تا حد بسیار زیادی مشخص شد. لس آنجلس لیکرز بعد از 10 سال صدرنشین این کنفرانس شد و هم شهری اش نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. دنور ناگتس علی رغم قوی تر شدن کنفرانس غرب توانست بار دیگر میان 3 تیم برتر این کنفرانس قرار بگیرد و اوکلاهاما سیتی تاندر در کمال تعجب به سید 4 کنفرانس غرب رسید. هیوستون راکتس که تفاوتی ندارد در سید 4 یا 5 باشد، فعلا در رتبه پنجم قرار گرفته و سید 6 یوتا جز و سید 7 دالاس موریکس نیز قطعی است. 

این فصل دیگر چیزی به نام مزیت بازی خانگی وجود ندارد و همین موضوع دلیلی بر این شد تا برخی تیم ها چندان به بازی های سیدبندی اهمیت ندهد. لازم به ذکر است که به دلیل اینکه برخی تیم ها بیشتر و برخی کمتر از دیگری بازی کرده اند، درصد پیروزی ملاک رتبه بندی در جدول است.

دیدارهای پلی آف کنفرانس شرق

با توجه به مشخص شدن جایگاه 8 تیم برتر کنفرانس شرق، بازی های پلی آف این کنفرانس مشخص شدند که به شرح زیر هستند:

میلواکی باکس / اورلاندو مجیک 

 تورنتو رپترز / بروکلین نتس

 بوستون سلتیکس / فیلادلفیا سونی سیکسرز

 میامی هیت / ایندیانا پیسرز

برنده دیدار اول به مصاف برنده دیدار چهارم می رود و برنده دیدار دوم نیز با پیروز دیدار سوم روبرو خواهد شد.

از نکات جالب این بازی ها می توان به جدال جذاب بوستون و فیلادلفیا اشاره کرد. دیدار میامی و ایندیانا و دوئل مجدد جیمی باتلر و تی جی وارن هم دیدنی خواهد بود.

دیدارهای پلی آف کنفرانس غرب

7 سید ابتدایی کنفرانس غرب تعیین شدند و تنها سید 8 این کنفرانس باقی مانده است. دیدارهای مشخص شده این کنفرانس به شرح زیر هستند:

لس آنجلس لیکرز / سید 8 (پورتلند، ممفیس، فینیکس، سن انتونیو)

 لس آنجلس کلیپرز / دالاس موریکس

 دنور ناگتس / یوتا جز

 اوکلاهاما سیتی تاندر / هیوستون راکتس

برنده دیدار اول به مصاف برنده دیدار چهارم می رود و برنده دیدار دوم نیز با پیروز دیدار سوم روبرو خواهد شد.

جدال زوج کوای لنرد و پال جرج با زوج اروپایی دالاس یعنی لوکا دانچیچ و کریستپس پورزینگس جذاب است و تقابل راسل وستبروک با تیمی که 11 سال را آنجا سپری کرد و رویایی کریس پال با جیمز هاردن و هیوستون راکتس نیز هیجان انگیز است.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | تمام حالات ممکن برای کسب آخرین سهمیه پلی آف کنفرانس غرب

بررسی بازی های 11 آگوست 2020 لیگ NBA / درخشش دوباره دوین بوکر و جنجال آفرینی یانیس آنتتوکومپو

بسکتبال NBA | نامزدهای بهترین های فصل 2019/20 اعلام شدند

مجادله میان دیمین لیلرد و پال جرج؛ لیلرد خطاب به جرج: به عوض كردن تيم هايت ادامه بده و از سختكوشى فرار كن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنده دیدار کنفرانس غرب کنفرانس شرق بسکتبال NBA پلی آف مشخص شدند لس آنجلس فصل 2019 20 مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند.

در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضد حمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی ۳ بر ۲ شود. در ۳ دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان ۵ اخطاره شد و علاوه بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان باانگیزه این تیم، باید مراقب می‌بودند که مرتکب خطا نشوند.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد.

درنهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود؛ دیداری که میان برنده ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد که دقایقی می‌شود که آغاز شده و با تساوی بدون گل در جریان است.

دیگر خبرها

  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز