Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از فروش اموال و املاک مازاد دولتی در این استان خبر داد و گفت: اموال و املاک مازاد دولتی لرستان به ارزش بیش‌از هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ماندگار مرادی‌فر عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به مصوبه فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در قانون بودجه اظهار داشت: بر اساس قانون فروش اموال دولتی سامانه جامع انبار دستگاه‌های اجرایی توسط وزارت دارایی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان لرستان 91 درصد اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در سامانه جامع انبار دستگاه‌های اجرایی  موجود است افزود:  در استان لرستان حدود 8 هزار و 178 متر به ارزش تقریبی حدود 50 هزار میلیارد تومان ثبت شده‌است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان با بیان اینکه بر اساس ابلاغ دستگاه‌های اجرایی این استان موظف شده‌اند تا پایان خردادماه امسال اطلاعات اموال مازاد خود را در سامانه جامع انبارها تکمیل کنند، عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها به‌ویژه حوزه شهرداری‌ها  ظاهراً ابلاغ را ندیده‌اند و تا پایان خردادماه به وظیفه قانونی خود عمل نکرده‌اند.

استاندار قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: اجازه فروش 56 میلیارد تومان از اموال دولتی را در استان قزوین اخذ کردیمانجمادِ خصوصی‌سازی؛ واگذاری تنها 1 میلیارد تومان اموال دولتی از ابتدای سالاختصاصی|اعلام سازوکار فروش 40 هزار میلیارد تومان اموال دولتی از سوی وزارت اقتصاد

وی بیان کرد: به کلیه دستگاه‌های اجرایی که تا پایان خردادماه اطلاعات اموال مازاد خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده‌اند تا 21 مرداد ماه مهلت داده شده‌است و تا پایان مرداد ماه دستگاه‌هایی که اطلاعاتشان را در این سامانه تکمیل نکنند تخلف محسوب می‌شود و به مراجع نظارتی معرفی می‌شوند.

مرادی‌فر گفت: برای کل کشور امسال رقم 40 هزار میلیارد تومان تعیین شده‌است که اموال مازاد دولت به فروش برسد تا یکی از روش‌های تأمین مالی بودجه امسال شود و از این میزان سهم استان لرستان هزار و 290 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: تاکنون در استان لرستان حدود 21ملک به ارزش 100 میلیارد تومان به وزارت اقتصاد و دارایی اعلام شده‌است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان خاطرنشان کرد: از میزان فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی 50 درصد جهت اتمام پروژه‌های عمرانی دستگاه و 50 درصد مابقی نیز سهم بودجه هزینه‌ای  با اولویت پرداخت پایان بازنشستگان دستگاه  و در واقع این پول  به دستگاه بازگشت داده می‌شود.

مرادی‌فر اظهار داشت: ثبت اسناد استان لرستان اعلام آمادگی کرده‌است تا جهت فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی بدون دریافت هزینه کارهای مستندسازی اموال را انجام بدهند، دستگاه‌های اجرایی که سند ندارند حتماً پیگیری کنند و اداراتی نیز که سند دقترچه‌ای دارند اقدام به گرفتن سند تک‌برگی کنند.

انتهای پیام/645/س

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... وزیر اقتصاد شفاف سازی کند/ واگذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان اموال دولتی صوری یا واقعی؟ چوب حراج به اموال دولتی زدن، مولدسازی نیست رشد ۱۰۰۰ درصدی درآمد فروش اموال دولتی در بودجه ۹۹ با وجود عملکرد نزدیک به صفر امسال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر اقتصاد شفاف سازی کند/ واگذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان اموال دولتی صوری یا واقعی؟ چوب حراج به اموال دولتی زدن، مولدسازی نیست رشد ۱۰۰۰ درصدی درآمد فروش اموال دولتی در بودجه ۹۹ با وجود عملکرد نزدیک به صفر امسال پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۳ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۴ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۵ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۶ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۷ هرمزگان| پروتکل‌های بهداشتی لازم برای حفظ سلامت داوطلبان کنکور سراسری چیست؟ ۸ وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اموال دولتی اموال مازاد دستگاه هزار میلیارد تومان دستگاه های اجرایی استان لرستان سامانه جامع فروش اموال تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عباسی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقبال مردم از سامانه «خودنویس» برای انعقاد قرارداد‌های اجاره در آستانه فصل جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالات اظهار داشت: سامانه املاک و مستغلات با نام تجاری «خودنویس» به طور ۲۴ ساعته و تمام ایام حتی روز‌های تعطیل امکان انعقاد قرارداد‌های اجاره را دارد و تمام خدمات در این سامانه برای موجران و مستاجران رایگان است و کد رهگیری در سامانه خودنویس به طور رایگان صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: روز یکشنبه رکورد انعقاد قرارداد اجاره در سامانه خودنویس با ۶ هزار و ۴۵۰ قرارداد شکسته شد و این تعداد قرارداد در یک روز منعقد شد. مشاوران املاک هم وارد سامانه خودنویس شده‌اند و قرارداد‌های مشاوران املاک هم در این سامانه منعقد می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم این حق اختیار را دارند که در سامانه خودنویس به صورت مستقیم قرارداد مورد نظر را تنظیم کنند یا از طریق مشاوران املاک در این سامانه برای تنظیم قرارداد اقدام کنند. در صورت تنظیم قرارداد از طریق مشاوران املاک در سامانه تنها حق العمل به همرسانی دو طرف قرارداد را با نرخ رسمی و مصوب به مشاوران می‌پردازند، اما در صورت تنظیم قرارداد به صور مستقیم وجهی پرداخت نمی‌کنند و کاملا رایگان است.

عباسی از آغاز به کار نسخه اولیه انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن در خودنویس از خرداد ماه خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن بستری برای انعقاد قرارداد‌های خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس هستیم و تیم برنامه‌ریزی در حال کار است و خردادماه نسخه اولیه خرید و فروش مسکن در سامانه خودنویس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت انعقاد قرارداد خرید و فروش مسکن به صورت مستقیم هیچ پولی نمی‌پردازند و این اقدام در سامانه خودنویس کاملا رایگان است.

عباسی با اشاره به فعالیت مشاوران املاک در بازار اظهار داشت: به طور قطع مشاوران املاک از بازار مسکن حذف نمی‌شوند و هر مشاوره املاکی که خدمت بهتری ارایه دهد مردم از آن استفاه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد
  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن