Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمال فرخ زاده مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح احداث ۱۲ پست هوایی به ظرفیت ۲ هزار و ۳۷۵ کیلوولت آمپر در منـاطق مختلـف شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: طرح کابل کشی زمینی فشار متوسط به طول ۸۰۰ متر به منظور تامین برق پست زمینی ارگ بسطام با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفتـه دولت امسـال افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به احداث و بهسازی سه هزار و ۲۵۸ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیـف و نصب ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۹۵ کیلوولت آمپر به مبلغ ۲۳ میـلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: طرح بهینه سازی ۱۱ دستگاه پست هوایی توزیع برق با هزینه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح نصب ۲۰ دستگاه تابلو هوشمند قابل قطع و وصل از راه دور مشترکان چاه آب کشاورزی با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برقراری ۱۰ هزار و ۴۲۷ متر شبکه توزیع برق به مبلغ ۲۲ میلیـارد و ۲۹۰ میلیـون ریـال در قالب پنج طرح از دیگـر طرح‌های قابـل بهره برداری مربوط به این شهرستان هستند.

فرخ زاده از افتتاح سه طرح روشنایی معابر با هـزینه پنـج میلیـارد و ۶۲۰ میلیون ریـال خبر داد و تصریح کرد: نصـب سـه دستگاه " سکسیونـر " کنتـرل از راه دور بـر روی فیـدر‌های خارتوران بیارجمنـد و چهل دختر سه طرحی هستند که برای آن‌ها ۲ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال هزینه شده است.

او افزود: تبدیل ۴۵۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در خیـابان امام رضـا (ع) شاهرود و روستـای زرگر با هزینه یک میلیارد و ۴۲۶میلیون ریال هم آماده بهره برداری هستند .

فرخ زاده بیان کرد: طرح اصلاح و جابجایی یک هزار و ۹۸۹ متر شبکه فشار متوسط ورودی روستای میقان به مبلغ یک میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریـال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق ایستگاه هوایی طرح عمرانی میلیون ریال توزیع برق متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند