Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:34:51 GMT

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۲۳۴

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

‍‍‍‍‍‍

مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت عالم پرهیزگار و وارسته ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری  با صدور پیامی، درگذشت عالم  پرهیزگار و وارسته ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت عالم وارسته و پرهیزگار،  ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه محترم اهل سنت کرمانشاه موجب تأسف گردید. مرحوم ماموستا محمدی در طول عمر  خویش برای ترویج دین و وحدت مسلمانان و مؤمنان تلاش فراوان داشتند و در خدمت به مردم عزیز  کرمانشاه از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.

اینجانب درگذشت  آن عالم جلیل‌القدر را به مردم دیندار و شریف  استان کرمانشاه و همچنین بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از خداوند متعال مغفرت و علو درجات برای  آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی 
مشاور مقام معظم رهبری

انتهای پیام/ 

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی اردشیر لاریجانی بیشتر بخوانید... تسلیت لاریجانی به آیت‌الله یثربی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تسلیت لاریجانی به آیت‌الله یثربی واژه های کاربردی مرتبط علی اردشیر لاریجانی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ پاسخ قلدرمآبانه یک نماینده تهران به سؤال خبرنگار: غلط کردند گفتند بپرسید ۲۰۰میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه؟! ۲ ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است ۳ ضرر ۷۲ هزار میلیاردی "زنگنه" به کشور با یک تصمیم سیاسی ۴ سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد ۵ گزارش| «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ ۶ اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ۷ تذکر ۱۹ نماینده مجلس به شریعتمداری درباره حق مسکن کارگران ۸ بازدید وزیر دفاع از میدان تست تانک های نیروی های مسلح مهمترین اخبار سیاسی روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد گفتگوی اینستاگرامی با صمدی| بی خبری داخلی ها از لبنان حیرت آور و برخی تحلیل ها خرافی است/ سفر مکرون به بیروت نه برای کسی سود دارد و نه ضرر اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی حضور نایب رئیس مجلس در خبرگزاری تسنیم نبیه بری: مقاومت رمز قدرت لبنان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل سنت کرمانشاه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور