Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@21:37:31 GMT

کشف لوازم خانگی قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۲۷۱

کشف لوازم خانگی قاچاق

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: تحقیقات تکمیل شد و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انبار و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که وی تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انبار جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، تصریح کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انبار اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بررسی از داخل انباری ۱۸۰ دستگاه چرخ گوشت، ۱۳۱ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۴ دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

ولی پور گودرزی در پایان اظهارکرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

پربیننده ترین هزینه‌های تعویق دیرهنگام کنکور کارت کنکور سراسری توزیع می‌شود زمان برگزاری کنکور تغییر نکرد وزیر آموزش و پرورش: عملیات آموزشی از ۱۵شهریور آغاز می‌شود شرایط واردات واکسن کرونا از روسیه چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی قاچاق تهران قاچاق تهران لوازم خانگی قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار حسین حسن‌پور گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در شهرستان رودبار به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۶۰۱ دست انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک