Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:49:39 GMT

رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ناجا در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۳۱۴

رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ناجا در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی عصر پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در غرب استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری همکاران انتظامی با کمک‌های مومنانه و داوطلبانه با راه اندازی پویش همدلی، به افراد نیازمندان کمک کردند.

خانچرلی با اشاره به اینکه از زمان درگیری شهروندان با ویروس کرونا، کارکنان انتظامی غرب استان تهران اقدامات خوبی جهت رضایتمندی شهروندان انجام داده اند افزود: در ادامه آن می‌توان به رزمایش همدلی مومنانه اشاره کرد، که پرسنل در چند نوبت به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را با تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: کارکنان انتظامی استان در این مرحله در ۲ بخش مشارکت فعال داشته اند، که یکی بخش کمک‌های نقدی و دیگری خرید اقلام مورد نیاز که از طریق موکب الشهدا ناجا در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه عنوان داشت: پلیس در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها در خدمت مردم است و در این برهه نیز با برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، دغدغه خود را برای کمک به نیازمندان و البته لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند و به کمک نیازمندان شتافتند که امیدواریم این کمک‌ها ادامه داشته باشد.

کد خبر 4997916

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران شهرستانهای غرب استان تهران ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند غرب استان تهران همدلی مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران