Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@21:59:10 GMT

استجازه ابزاری برای تسویه حساب های سیاسی شده است +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۵۹۱

‍‍‍‍‍‍

صراط:

 براساس نظرات کارشناسی مطرح شده طرح استجازه که ۲ سال پیش و در زمان آیت اله آملی رییس وقت قوه قضاییه اجرا شد دارای نواقص زیادی است که موجب پایمال شدن حقوق شهروندی متهمان و نیز بهانه ای برای قلع و قمع کردن کارآفرینان و بخش خصوصی شده است.
و حال سئوال اینجاست که چرا در دادگاههای استجازه قانون عطف به ما سبق می شود؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قوه قضاییه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟

 در دنیای امروز این ایده‌ها هستند که موفقیت یک کسب و کار را ضمانت می‌کنند. خلاقیت از شاخص‌ها و معیارهای اصلی سنجش این ایده‌هاست. شاخص‌های دیگری هم در این میان مطرح می‌شوند. افراد و گروه‌های پرشماری به هدف آموزش متود یا روش موفقیت سال‌هاست در حال کسب درآمد از این راه هستند.

به گزارش تجارت نیوز، نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که موفقیت یک برند وابسته به عوامل متعدد و چه‌بسا بی‌شماری‌ است. خیلی اوقات رخدادهای تصادفی در شکست یا موفقیت یک ایده تاثیر بسزایی دارند. این تاثیر بسیار عمیق و گسترده است. نمی‌توان حدود آن‌ را تعیین کرد. از این رو نمی‌توان اطمینان زیادی به مدرسان راه موفقیت داشت.

کلاس‌های موفقیت یا درس‌های فرّار

می‌توان از تجربه افراد مختلف درس گرفت اما نباید توقع داشت که همان روش عیناً برای شما نیز منفعت بزرگی- درست به اندازه همان مرجع- در برداشته باشد. این یک سوءتفاهم است؛ یک راه گریز برای بیشتر فکر نکردن و مسیری میان‌بر که غالب اوقات به بن‌بست می‌رسد.

در دنیای اقتصاد آزاد افراد می‌توانند با یک ایده به بازار جهانی برسند. با وجود رقابتی برق‌آسا بعید نیست هر کدام از غول‌های تجاری و نام‌های سهیم در سود‌های کلان، پس از مدتی از خاطر افراد پاک شود

یک معیار اساسی برای تولد یا بقا، تصاحب یا حفظ یک جایگاه در بازار، شناخت است. شناخت بازار از مهم‌ترین مسائل است. تصمیمات شما از همین شناخت و انباشت اطلاعاتی‌تان نشأت می‌گیرد. بنابراین هر تصمیم اشتباه که در گذر زمان منجر به شکست‌های بزرگ یک برند می‌شود، از حدس‌ها و پیش‌بینی‌های غلط مدیران و استراتژیست‌های آن برند سرچشمه می‌گیرد.

در ادامه برخی از ایده‌هایی را که با توجه به شرایط بازار- عبارتی بسیار کلی که هر فرد قبل از ورود به بازار احتیاج دارد به طور کامل آن را برای خود تعریف کند- از پتانسیل بالایی برای کسب درآمد برخوردارند به شما معرفی می‌کنیم. اما به یاد داشته باشید سنگ‌فرش خیابان‌ها از طلاست. برای رسیدن به امر دلخواه خود کافی‌ است بیشتر و بیشتر به سیستم‌ها دقت کنید.

پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟

مشاغل خانگی لیست بلندبالایی را شامل می‌شود. اینکه پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند مساله دیگری‌ است. مشاغل خانگی شغل‌‌هایی خودگران‌اند و در محیط خانه قابل اجرا هستند. مشاغی که به‌ صورت دورکاری نیز قابل‌ اجرا یا پیگیری باشند نیز جایگاه مهمی در این لیست دارند.

می‌توان گفت بسیاری از این مشاغل از رسته مشاغل سنتی نیستند و عمر زیادی ندارند. به عنوان مثال اگر به نجاری یا آهنگری نگاه کنید و آنها را با شغلی مانند برنامه‌نویسی مقایسه کنید متوجه این مساله می‌شوید. 

مشاغل خانگی طیف وسیعی دارند و نمی‌توان آنها را محدود کرد یا حتی نگارش یک لیست و طبقه‌بندی آنها کار دشوار و مشکلی‌ است. اما می‌توان با مرور تاریخچه برخی از کسب و کارها متوجه شد در ابتدا به عنوان مشاغل خانگی در محیط خانه زیست خود را آغاز کردند و سپس بزرگ و بزرگ‌تر شدند.

چه داستان‌هایی که از گاراژ خانه افراد بزرگ و موفق تعریف نشده و تاییدکننده این حرف است. بنابراین برخی از مشاغل خانگی قابلیت تبدیل به یک کسب و کار سازمان‌یافته را در خود دارند. آنچه ضامن رشد بیشتر و فعال شدن این پتانسیل‌هاست، مساله‌ای به حساب می‌آید که در محتوای این گزارش نمی‌گنجد.

در ادامه به معرفی هشت مورد از پردرآمدترین مشاغل خانگی خواهیم پرداخت.

۱- آموزش آنلاین

کرونا فاجعه‌ای جهانی بود، اما باعث شد فرصتی جدی به شیوه‌های نوین آموزشی داده شود. امروزه افراد زیادی در سراسر جهان از این روش برای یادگیری مهارت‌های مختلف استفاده می‌کنند. آموزش آنلاین هم برای مربی و هم برای دانشجو یا دانش‌آموز از مزیت بزرگ صرفه‌جویی در وقت و هزینه سود می‌برد. نسبت به سال‌های گذشته شاهد رشد و افزایش تعداد پلتفرم‌های مربوط به این حوزه بودیم. این نشان از توجه جمعیت زیادی‌ دارد که در حال مهاجرت از  آموزش سنتی-حضوری به آنلاین-غیرحضوری هستند. 

در نتیجه فرصتی برای ماهران و مربیان به‌ دست آمده تا بدون اینکه احتیاج به جایه‌جایی داشته باشند، با دانشجویان یا شاگردان خود در بستری دیجیتال ملاقات کنند یا حتی محتوای آموزشی خود را در اختیار آنها قرار دهند. آموزش یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی به حساب می‌آید. 

۲- ترید یا معامله‌گری

با ظهور ارزهای دیجیتال این بستر برای کسب درآمد و سود حاصل از معاملات در این بازارها مهیاتر شد. افراد زیادی اقدام به کسب مهارت در تحلیل قیمت هر ارز کردند. این شد تا تریدر نزد عموم یک شغل با پتانسیل درآمدی بالا به حساب آید. 

رفته‌رفته این اکوسیستم پویایی بیشتری در خود دید و صرافی‌ها، ارزها و بازارهای مختلفی به‌ وجود آمدند. همین‌طور افراد زیادی اقدام به آموزش انواع متودهای تحلیل یا رفتارشناسی قیمت‌ها کردند و افراد را به سمت ارتقای عینک تحلیلگر خود سوق دادند. بدین ترتیب سرمایه‌ای بسیار زیاد در این بازارها تبادل شد و اکنون ترید کردن یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی به شمار می‌رود. 

۳- ترجمه/ تولید محتوا

شبکه‌های اجتماعی به مرور زمان در زندگی افراد سهم بیشتری را اشغال کردند. جمعیت روزافزون کاربران این شبکه‌ها امروزه عطش زیادی برای خوراک جدید دارد. تولید محتوا ابعاد و طیف وسیعی را دربر می‌گیرد. بیشتر افراد با جلب مخاطبان خود، اهداف تبلیغاتی‌شان را دنبال می‌کنند.

بنابراین راجع به هر موضوعی که مخاطب در مورد آن در گوگل سرچ کند، تولید محتوا می‌تواند محلی برای کسب درآمد باشد. از ادمین‌های صفحه‌ها یا کانال‌ها گرفته تا محتوانویسان سایت‌ها و وبلاگ‌ها؛ محتوانویسی در هر کجا بازار خود را دارد و این مهارتی است که خواهان بسیاری دارد. محتوانویسی جزو پردرآمدترین مشاغل محسوب می‌شود.

از طرف دیگر، ترجمه نیز می‌تواند منبع درآمدی مناسب برای افرادی باشد که زبان دومی نستباً قدرتمند دارند. هرچند ترجمه می‌تواند بسیار چالشی و دشوار باشد؛ یعنی مهارت در هر دو زبان را می‌طلبد. 

۴- بازاریابی 

در گذشته بازاریابی دارای تنوع کمتری در انواع خود بود. امروزه اما با ظهور بسترهای دیجیتال، بازاریابی آنلاین نیز حائز اهمیت است. در نظر داشته باشید بسیاری از شرکت‌ها احتیاج به افرادی دارند که پاسخگوی تماس‌های دریافتی باشند. البته این شغل با بازاریابی تفاوت دارد اما می‌توان آنها را در کنار یکدیگر به کار برد. بازاریابی دیجیتال می‌تواند در لیست پردرآمدترین مشاغل خانگی حضور داشته باشد.

۵- صنایع دستی

خلاقیت جنسی‌ است که هیچ‌گاه روی زمین نمی‌ماند. همیشه برای هنرهای دستی در طول تاریخ جایگاهی در بازار وجود داشته و خواهد داشت. دست‌ها را نمی‌شود محدود کرد. برای همین شاهد ایده‌های خلاقانه‌ای هستیم که نظر افراد را جلب خواهد کرد. 

طیف وسیعی از مواد خام، منابع الهام‌بخش نامحدود و دستان شما تنها وسایل مورد نیازتان برای آغاز به کار است. وسایلی که قیمت ندارند و محصولاتی که در نهایت قیمت گذاشتن روی‌شان کار سختی است. بنابراین صنایع دستی همیشه در لیست پردرآمدترین مشاغل خانگی جایگاهی مختص خود داشته است. 

۶- خیاطی 

نیاز به توضیح طولانی ندارد. خیاطی جزو مشاغل سنتی به حساب می‌آید. خیاط‌ها امروزه با توجه به امکان فروش آنلاین، می‌توانند در خانه محصولات خود را به دایره نامحدودی از انسان‌ها عرضه کنند و از جمله مشاغل پردرآمد به حساب بیایند. این مزیتی است که در گذشته ممکن نبود. البته که هر شغلی چالش‌های خود را دارد اما علم و تکنولوژی بسیاری از امور را بر انسان ساده کرده‌اند.

۷- شیرینی‌پزی

محصولات خانگی همیشه از سرعت کم برای تولید محصولات خود در نسبت با محصولات صنعتی رنج می‌برند. اما این مساله باعث بروز یک مزیت و یک نکته مثبت شده است. اینکه در این ‌مدت‌زمان شاید بتوان کیفیت بیشتری به مشتریان عرضه کرد. بنابراین طبیعی است که نام خانگی در ابتدا از نام صنعتی توجه بیشتری به خود جلب کند.  

شیرینی‌پزی خانگی هم جزو لیست پردرآمدترین مشاغل خانگی‌ است. مهم این است که افراد بتوانند با برنامه‌ریزی درست در کار خود یک سیستم تعریف کنند. تعریف این سیستم باعث نظم بخشیدن به شغل شما می‌شود و می‌توان داده‌ها و اطلاعات آماری را جمع‌آوری کرد تا از آنها به نتایجی ارزشمند رسید.

۸- خشک کردن میوه

نمی‌توان اسم این کار را شغل گذاشت. کسی خود را خشک‌کن میوه معرفی نخواهد کرد. اما بدانید که اگر شغل بود، قطعاً شغل پردرآمدی به حساب می‌آمد. چه‌بسا بتوان گفت جزو پردرآمدترین مشاغل خانگی می‌شد. مساله دقیقاً در همین نکته نهفته است. روزانه حجم قابل‌ توجهی از انواع میوه‌ها، به‌ خاطر به فروش نرسیدن در معرض خرابی و فساد قرار می‌گیرند. شما برای خشک کردن میوه‌‌ها، تنها به میوه احتیاج دارید و همین. فقط باید بگذارید خشک شوند و بعد آنها را بسته‌بندی کنید و به فروش برسانید.

جمع‌بندی

مشاغل خانگی چون دقیقاً در ابتدا صنعتی نیستند، از امکانات وسیعی می‌توانند استفاده کنند. این بسیار نکته جالبی‌ است. شما امکان این را خواهید داشت تا در هر نقطه‌ای که ضرورت ایجاد یک شغل را احساس کردید، بازار خود را بسازید و مشتریان خودتان را جذب کنید. پردرآمدترین مشاغل خانگی لیستی جاویدان نیست. همان‌طور که تریدر بودن عمر زیادی ندارد، ممکن است مشاغل جدیدی در انتظار رسیدن زمان درست باشند. 

مهم این است که قوای شناختی خود از بازار را قوی کنید و به یاد داشته باشید شکست‌ها وقتی شکست به حساب می‌آیند که دست از تلاش کردن بردارید. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • دانشگاه محل تسویه حساب سیاسی نیست
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو