Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:44:55 GMT

ستین: لواندوفسکی بهتر از مسی نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۶۸۴

ستین: لواندوفسکی بهتر از مسی نیست

به گزارش آس، بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. بازی است که در انتظارش بودیم. خیلی خوب خود را برای این دیدار آماده کرده ایم. عثمان دمبله در فهرست قرار خواهد گرفت که خبر خوبی است. او می‌تواند چند دقیقه تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحال هستیم که چنین فرصتی دارد.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: از قدرت حریف آگاه هستیم و می‌دانیم چه آماری را به ثبت رسانده است و می‌تواند چه کار‌هایی انجام دهد. ما هم فوق العاده هستیم. بازی برابری خواهد بود و ما حرف زیادی برای گفتن داریم.

او افزود: داشتن مالکیت توپ اهمیت دارد و موجب خواهد شد کمتر برابر بایرن دفاع کنیم. به خاطر قدرت تهاجمی حریف نکته مثبتی است. اگر توپ را در اختیار داشته باشیم آن‌ها نمی‌توانند به ما ضربه بزنند. همچنین به دقت در ضربات بستگی خواهد داشت.

در چند روز اخیر اظهاراتی علیه بارسلونا در آلمان شد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: انگیزه خیلی اهمیت دارد. در حقیقت ما بازی مهمی پیش رو داریم. یکی از مسائل اظهارات هستند که می‌توانند وجود داشته باشند. دیگری واقعیت است که در زمین اتفاق خواهد افتاد. هر دو تلاش خواهیم کرد تا کار‌ها را به خوبی پیش ببریم.

ستین درباره روبرت لواندوفسکی گفت: او فوتبالیست بزرگی است، اما بهتر از لیونل مسی نیست. کاملا مشخص است. لواندوفسکی در بهترین سطح خود قرار دارد و ۱۳ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است و خیلی خوب همکاری می‌کند. خیلی خوب است که چنین بازیکنانی در میدان هستند و ما می‌توانیم از تماشای بازی شان لذت ببریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارسلونا پارسی خبر فوتبال مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی، خاویر ماسکرانو اولین گل خودش با پیراهن بارسلونا را پس از 7 سال و انجام 319 بازی برای این تیم به ثمر رساند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!