Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@14:29:30 GMT

کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۹۲۶

صراط:

سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو کرده است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: تحقیقات تکمیل شد و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انبار و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که وی تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انبار جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، تصریح کرد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد و روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انبار اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بررسی از داخل انباری ۱۸۰ دستگاه چرخ گوشت، ۱۳۱ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۴ دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

ولی پور گودرزی در پایان اظهارکرد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی جرم ارتکابی صراط پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی