Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@02:27:57 GMT

دختر، پدر ۸۵ ساله‌اش را ربود!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۲۳۱

دختر، پدر ۸۵ ساله‌اش را ربود!

شرق:زنی چندی قبل نزد کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز رفت و خبر داد پدرش به‌دست دو مرد غریبه ربوده شده است.

او گفت: پدرم ۸۵ سال دارد و من نگران وضع سلامتی‌اش هستم. از طرفی نمی‌دانم دو آدم‌ربا چه کسانی بودند و چه خواسته‌ای دارند.

کارآگاهان بعد از اطلاع از ماجرای آدم‌ربایی وارد عمل شدند و تحقیقاتی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها متوجه شدند شاکی حاصل ازدواج دوم پیرمرد است. مرد ربوده‌شده فرزندانی از ازدواج اول خود دارد که در خارج از کشور زندگی می‌کنند. کارآگاهان در ادامه پی بردند اخیرا یکی از فرزندان این مرد به ایران بازگشته و با همسر دوم پدرش و خواهر ناتنی خود دچار اختلاف شده است.

وقتی موضوع پی گرفته شد سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد همسر دوم پیرمرد و همچنین دختر او در زمانی‌که مرد مسن در ایران تنها بود، از این موضوع استفاده و بخشی از اموال او را به نام خودشان منتقل کردند. همچنین مشخص شد آن‌ها پیرمرد را مدتی نیز در یک مرکز روانی بستری کرده بودند.

روشن‌شدن این جزئیات باعث شد تحقیقات جلوتر برود و معلوم شد فرزند اول پیرمرد بعد از بازگشت به ایران وقتی متوجه اقدامات نامادری و خواهرناتنی‌اش شده، سعی کرده جلوی اقدامات آن‌ها را بگیرد و به‌همین‌دلیل باهم درگیر شده‌اند.

تمامی شواهد و سرنخ‌های به‌دست‌آمده باعث شد مأموران به دختر پیرمرد ظنین شوند و او را پشت میز بازجویی بنشانند. این زن در ابتدا ادعا کرد از ماجرای آدم‌ربایی هیچ اطلاعاتی ندارد، اما وقتی دید مدارکی علیه او جمع‌آوری شده است، لب به اعتراف گشود و گفت با انگیزه سرقت و تصاحب اموال پدرش این نقشه را با کمک دو مرد طراحی و اجرا کرد.

مأموران بعد از شنیدن اظهارات این زن تحقیقات خود را به‌صورت ضربتی پی گرفتند و با شناسایی و دستگیری دو همدست این زن محل زندانی‌شدن گروگان را پیدا و او را آزاد کردند.

بنا بر این گزارش، درحال‌حاضر تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دختر جوان آدم ربایی پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» زنده پیدا شد + فیلم

به گزارش جماران؛ «یسنا» دختر چهار ساله کلاله‌ای امروز توسط گشت پاراگلایدر نیروهای هلال احمر سالم پیدا شد.

خبرگزاری فارس نوشت: «یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، پیدا شد.

تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر بودند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه پیداکرد.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

 

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی