Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبان با بیان اینکه جای صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان خلیل اباد خالی است، گفت: از هرگونه طرحی در قالب صنایع تبدیلی و تکمیلی و صنایع مرتبط با کشاورزی را حمایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود شبان، مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان که در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: از هرگونه طرحی در قالب صنایع تبدیلی و تکمیلی و صنایع مرتبط با کشاورزی را حمایت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه ضد تگرگ یکی از صنایع مورد نیاز کشاورزی شهرستان است ولی متاسفانه استقبالی از سمت کشاورزان نمی شود، خاطرنشان کرد: خبرنگاران رابط بین مردم و جهاد کشاورزی هستند و تقاضا داریم که در سه مقوله سامانه ضد تگرگ، ابیاری نوین و سایبان باغات انار اطلاع رسانی لازم را به مردم داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با تاکید بر اینکه جای صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان خالی است، تصریح کرد: جای کارخانه کنسانتره انگور، آبغوره، شیره و... در سطح شهرستان خالی است و ما آمادگی داریم مشاوره لازم را به سرمایه گذاران علاقه مند بدهیم.

 

کشاورزی خلیل آباد از جایگاه خوبی در سطح استان برخوردار است

حجت الاسلام مروجی نسب، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خلیل آباد و بردسکن در این مراسم با بیان اینکه خبرنگار می تواند جایگاه شهرستان را ارتقاء یا کاهش دهند، اظهار داشت: جهاد کشاورزی شهرستان به مقوله خبر و خبر رسانی جایگاه ویژه ای دارد و یک نهاد پر خبر در سطح منطقه محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران رسالت ویژه ای بر عهده دارند و در ارتقاء جایگاه کشاورزی شهرستان می توانند تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان با تمام تنگناهایی که وجود دارد در حال تولید و به دنبال جهش تولید مد نظر مقام معظم رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خلیل آباد با اشاره به اینکه امروزه با الگو گیری از کارهای موفق در حوزه کشاورزی می توان محصولی خوبی را تولید کرد، افزود: موفقیت در توسعه سطح زیر کشت نیست و باید همین سطح زیر کشت را حفظ کنیم و آگاهی بهره وران را افزایش دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه کشاورزی شهرستان از جایگاه خوبی در سطح استان بر خوددار است، تصریح کرد: خبرنگاران باید اهمیت ویژه ای به بخش کشاورزی با توجه به کشاورزی خیز بودن این منطقه داشته باشند.

مروجی نسب در پایان اذعان کرد: سعی و تلاش دشمن بر این است که جوانان و نوجوانان و مردم را تضعیف کند ولی مردم این نظام را از خود می دانند و دولت هم با وجود مشکلاتی که هست تسهیلات خوبی را در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خلیل آباد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هزاریان شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با یادآوری اینکه اجرای طرح ملی زراعت چوب در لالی یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا است و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد: استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب است.

کد خبر 6087009

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد