Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح شمیم خدمت با هدف ایجاد اشتغالزایی برای افراد و تولید با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در کشور اجرا می‌شود.

او بیان کرد: عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری یکی از اهداف سازمان اوقاف است که اکنون با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی مردم، توانمندسازی افراد بدون شغل با محوریت بقاع متبرکه با ایجاد اشتغال پایدار برای آنان هدفی است که طرح شمیم خدمت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل اوقاف استان اظهار داشت: مراکز افق بقاع متبرکه با تعامل با صاحبان مشاغل، کارگاه‌ها و کارخانه ها، فرصت‌های شغلی و نیرو‌های مستعد پیرامون بقاع متبرکه را شناسایی می‌کنند و بنگاه کاریابی یکی از ارکان این طرح است.

حجت الاسلام صالحی در ادامه با بیان اینکه تا کنون اقداماتی از قبیل راه اندازی کارگاه خیاطی برای زنان بی سرپرست، تهیه طرح کاشت گیاهان دارویی و غذایی پیرامون بقاع  در دستور کار این اداره کل قرار دارد گفت:امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم با تکیه بر ظرفیت امامزادگان و موقوفات باشیم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اشتغال جوانان ائمه اطهار کمک مومنانه بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان