Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دوخت لباس مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمان از ماه‌ها پیش آغاز شده و این لباس‌ها امسال به تمثال حاج قاسم به عنوان نماد مقاومت منقش شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دوخت لباس مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمان از ماه‌ها پیش آغاز شده و این لباس‌ها امسال به تمثال حاج قاسم به عنوان نماد مقاومت منقش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشق به امام حسین(ع) زنان کرمانی را دور هم جمع کرده و در کارگاهی کوچک برای مراسم بزرگداشت شش ساله امام حسین(ع) لباس می‌دوزند.

کرمان| جزئیات برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی اعلام شد/لباس شیرخوارگان حسینی منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی می‌شودمنافی‌پور: مراسم شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شودکرمان| مراسم شیرخوارگان حسینی یک حرکت انقلابی در راستای تداوم نهضت عاشوراست

کارگاه دوخت لباس مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمان همه ساله از ماه‌ها قبل از ماه محرم فعال می‌شود و امسال نیز عکسی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت بر روی پیراهن کودکان چاپ می‌شود.

کار دوخت لباس برای مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمان از سال 1392 آغاز شده و این لباس‌ها هر ساله به‌ صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان در مراسم قرار می‌گیرد.

در کارگاه دوخت لباس برای مراسم شیرخوارگان حسینی مراحل برش، دوردوزی پارچه، دوختن لباس، سرگیری، اتو زدن، چاپ عکس، تا زدن لباس، بسته‌بندی و کنترل کیفیت انجام می‌شود و در نهایت یک بسته فرهنگی از تن‌پوش و روسری سبز علوی و پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان‌(عج) به‌ صورت متحد‌الشکل تقدیم می‌شود.

به گزارش تسنیم همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در مهدیه مسجد صاحب الزمان‌(عج) کرمان همزمان با سراسر کشور به‌ عنوان میعادگاه منتظران حضرت بقیه‌الله الاعظم‌(عج) برگزار می‌شود و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این مراسم با شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط شیرخوارگان حسینی ماه محرم استان کرمان بیشتر بخوانید... کرمان| هیئتی‌ها ثابت کنند می‌توان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی محرم را برگزار کرد گردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) استان کرمان برگزار شد + تصاویر کرمان| سخت‌گیری‌های افراطی برای تعطیلی عزاداری امام حسین (ع) قابل درک نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرمان| هیئتی‌ها ثابت کنند می‌توان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی محرم را برگزار کرد گردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) استان کرمان برگزار شد + تصاویر کرمان| سخت‌گیری‌های افراطی برای تعطیلی عزاداری امام حسین (ع) قابل درک نیست واژه های کاربردی مرتبط شیرخوارگان حسینی ماه محرم استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است ۵ رزمایش سراسری همدلی یک‌شنبه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود ۶ با این ستاره‌ها| شهید مهدی مظاهری در "کربلای ۵" حماسه آفرید ۷ گیلان| دشمن از هیچ تلاشی برای حمله به هویت فرهنگی و دینی ما دریغ نمی‌کند ۸ نایب‌رئیس اتاق اصناف کشور: فعالان صنفی از نحوه تخصیص تسهیلات کرونایی استقبال نکردند مهمترین اخبار استانها قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است عضو کمیسیون بودجه مجلس خبر داد: پیش‌فروش ۲۰۰ میلیون بشکه نفت تا پایان امسال به بخش خصوصی ۱۰ برنامه شاخص ملی با محوریت سردار سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود قم| مباهله یکی از بزرگ‌ترین افتخارات دین اسلام است مهمترین اخبار تسنیم ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف چهاردمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند تاکید وزیر راه بر تسریع ترانزیت ایران و ترکیه/ توسعه حمل ونقل ریلی با ایجاد یک مسیر جدید بین ۲ کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی ماه محرم استان کرمان ماه محرم استان کرمان مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمان برگزار می شود لشکر فاطمیون استان کرمان امام حسین دوخت لباس ماه محرم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود