Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@07:43:07 GMT

عرضه اولیه ‌های هفته بعد را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۲۰۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در هفته اخیر سهامداران شاهد دو عرضه اولیه بودند. در پایان عرضه اولیه زملارد به هر نفر ۸ سهم در سقف قیمتی ۲۱۰۰ تومانی تخصیص داده شد که معادل حدود ۱۷ هزار تومان بود.در پایان عرضه اولیه ثبهساز نیز به هر کد بورسی حداکثر ۶۷۰ سهم در سقف قیمتی ۲۲۰ تومانی تخصیص داده شد که معادل ۱۴۸ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما اخباری هم درباره آینده عرضه اولیه در بورس طی هفته اخیر منتشر شد. از جمله اینکه اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در خصوص عرضه‌های اولیه این صندوق اظهار کرد: ۱۴ شرکت صندوق بازنشستگی کشوری بورسی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: خیلی از شرکت‌ها نیاز به اصلاح ساختار مالی دارند و میزان تولید و فروش و اطلاعات آنها باید شفاف شود تا سازمان بورس با حضور آنها در بازار سرمایه موافقت کند.علاوه بر این، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه اکنون ۳۳ شرکت بنیاد، بورسی هستند، گفت:  امسال حدود ۲۰ شرکت دیگر وارد بورس خواهند شد البته امیدواریم تا پایان سال بیش از ۵۰ شرکت بورسی داشته باشیم.

 

با این حال بعید است که این دو نهاد در هفته آینده عرضه اولیه داشته باشند و محتمل‌ترین گزینه شرکت تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک است. شنبه، چهارم مرداد ماه امسال افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس در خصوص آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت‌ها در فرابورس اظهار کرده بود: اکنون چهار شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار‌ دوم، درج نماد شدند که شامل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک می‌شود.

 

از نمادهای مورد اشاره معاون فرابورس تنها شرکت تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک فعلا عرضه اولیه نشده است که به همین دلیل به نظر می‌رسد محتمل‌ترین گزینه برای عرضه اولیه دوم هفته آینده باشد.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرضه اولیه فرابورس اقتصاد جام نیوز تولید عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح‌طلبان است!

کیهان نوشته است: دستور غلط سرپرست اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی درباره توزیع گوشت قرمز در میادین بهمن و امین‌آباد تهران که موجب ایجاد صف‌های طولانی در طی روز‌های گذشته شد بار دیگر علاقه عجیب اصلاح‌طلبان به فرستادن مردم در صف را نشان داد! این در حالی است که عرضه گوشت قرمز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز وجود دارد و به‌صورت بشقابی‌عرضه می‌شود، اما در این فروشگاه‌ها خبری از ایجاد صف نیست.
 
پیگیری‌ها حاکی است؛ عرضه گوشت به‌صورت لاشه‌ای و شقه‌ای در میادین بهمن و امین‌آباد، بر اساسنامه شاهرخ رمضان‌نژاد؛ سرپرست وزارتی اصلاح‌طلب دفتر وزیر جهاد کشاورزی به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران انجام شده است. دخالت‌های سرپرست وزارتی دفتر وزیر جهاد کشاورزی در حوزه‌هایی که تخصص لازم را ندارند در چند ماه اخیر، موجب وهن وزارت جهادکشاورزی و دولت شده است. بالاخره پس از چند روز سوءاستفاده دشمنان ایران، معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که رویه غلط توزیع گوشت در میادین بهمن و امین‌آباد متوقف شده و قرار شد این گوشت‌ها در بشقاب‌های آماده توزین‌شده با لیبل قیمت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

tags # تورم سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • عرضه غذای ارزان به همت جمعی از طلاب در منطقه پردیسان قم
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۱۶ هزار مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در خوزستان
  • چشم تولیدکنندگان شیرخشک به دستان بانک مرکزی/ پرداخت مابه التفاوت به زمان نیاز دارد+ عکس
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه در سال آینده
  • کیهان: تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه گوشت تقصیر اصلاح‌طلبان است!
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • رشد ۹۵۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • پرشتاب‌ترین خودرو جهان سال آینده به بازار می‌آید + فیلم
  • رشد شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه