Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت مصوبه مربوط به اصلاح ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات درخصوص تعیین و اعمال محدودیت در سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت کنندگان کارت بازرگانی را ابلاغ کرد.

به  گزارش خبرگزاری شبستان، در جلسه هیئت وزیران مورخ ۸ مرداد ۱۳۹۹، پیشنهاد اصلاح ماده (۱۰) آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات موضوع تعیین و اعمال محدودیت در سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت کنندگان کارت بازرگانی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد فوق با توجه به توافق صورت گرفته در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۳۹۹ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و با کسب نظر مشورتی اتاق بازرگانی، با هدف تقویت روند صادرات و صیانت از عملکرد تجار فعال در حوزه صادرات و مدیریت نحوه بازگشت ارز صادرکنندگان در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دولت، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بررسی و تصویب در هیئت دولت ارایه شده بود.

به موجب مصوبه هیئت وزیران، سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت کنندگان کارت بازرگانی برای سال اول پانصد هزار دلار و برای سال دوم دو میلیون دلار تعیین شد. لیکن واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری، از سقف ارزش کالای صادراتی مستثنی شدند.

این مصوبه توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارت بازرگانی هیات دولت دولت سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت کنندگان کارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران