Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد برنجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سلامت شرکت کنندگان در کنکور اولویت ماست و مکان‌های در نظر گرفته شده قبل و بعد از هر مرحله از برگزاری کنکور ضدعفونی می شود. 

وی ادامه داد: در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهرداری های ملارد و صفادشت مکلف شدند در ضد عفونی سازی حوزه های برگزاری آزمون و تامین ملزومات بهداشتی همکاری نمایند ، همچنین به مسئولان دستگاه های خدمات رسان شرکت های آب، برق و گاز ابلاغ شد در روز برگزاری کنکور هیچگونه قطعی صورت نگیرد و شبکه بهداشت و درمان نیز آمادگی کامل برای پذیرش افراد را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنجی تاکید کرد: مقرر شد در کنار اجرای تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با ویروس کرونا عوامل اجرایی این آزمون طوری رفتار کنند که شرکت کنندگان دچار استرس نشوند. 

فرماندار شهرستان ملارد از خانواده شرکت کنندگان در کنکور خواست اگر فرزندان آنها به بیماری کرونا  مشکوک است در غالب خوداظهاری این موضوع را اطلاع دهند تا برای آنها مکان مستقل در نظر گرفته شود.

برنجی افزود: امسال چهار هزارو ٥٥۶ متقاضی در شهرستان ملارد در کنکور سراسری شرکت می کنند که از این تعداد ۲ هزار ٧٤٣ نفر آن دختر و یکهزار و ٨١٣ نفر دیگر پسر است.

وی تصریح کرد: بیشترین و کمترین شرکت کننده در این آزمون در گروهای علوم تجربی و زبان خارجه است.

برنجی عوامل اجرایی برگزار کننده کنکور در این شهرستان را ٢٥٠ نفر اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از ابتلا این افراد به کرونا در اختیار آنها ماسک و شیلد گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: در موارد محدود به شرکت کنندگانی که در حوزه های امتحانی ماسک بر صورت خود نزدند ماسک داده می شود.

شهرستان ملارد با حدود ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

به گزارش ایرنا، دردسرهای کرونا در نهایت نتوانست کنکور سراسری را به تعویقی دوباره بکشاند و در نهایت این ماراتن ۵۰ ساله بدون هیچ تغییری در پایان مردادماه برگزار می‌شود.

 آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در تاریخ های مصوب اعلام شده (۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و یک شهریور) با فاصله صندلی یک متر و ۸۰ برگزار شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا آزمون سراسری ملارد پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمون سراسری ملارد ویروس کرونا آزمون سراسری ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان