Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز جمعه در نشست هم اندیشی اشتغال حوزه جنوب استان بوشهر افزود: در بحث اشتغال، تکیه مطلق به صنعت آسیبی جدی برای جنوب استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تنها نباید به اشتغال در بخش صنعت توجه کرد زیرا این شهرستان‌ها ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف دارند که باید افق و چشم انداز ما دراین زمینه گسترده تر و روشن تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: سلسله نشست‌های کشوری و استانی با مقامات و نخبگان در حوزه اشتغالزایی از جمله اشتغال پایدار در روستاها برگزار شده و نتایج مثبت آنها به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری صنعت با حوزه پیرامونی خود گفت: جذب و تکریم نیروی بومی، اجرای مناسب مسئولیت‌ها و تعامل اجتماعی مهمترین خواسته مردم از صنعت است.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: جاده تعامل با صنعت بایستی دو طرفه باشد و شرط این تعامل و همکاری متقابل صنعت با منطقه در بحث اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه اشتغال و بکارگیری نیروهای بومی در حوزه‌های مختلف صنعت بعنوان یک مطالبه مردمی همواره مورد توجه بوده است، جلسه‌ها و نشست‌هایی با مدیران ارشد و میانی صنعت و دیگر بخش‌ها در این زمینه برگزار شده و امید می‌رود با توجه به استفاده از ظرفیت کمیسون انرژی در این رابطه، خروجی و حاصل این پیگیری‌ها اشتغال پایدار جوانان بومی در بخش‌های مختلف صنعت باشد.

وی افزود: اعتقاد کاملی به توان نیروهای بومی منطقه در سطح‌های مختلف مدیریتی دارم و لازم است مدیران مسئول نیز این تغییر نگرش را در خود ایجاد کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق پتروشیمی‌ها تلاش می‌شود دپارتمان صیادی در شهرستان دیر و دپارتمان صنعت در شهرستان عسلویه در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اشتغال زایی کنگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اشتغال زایی کنگان مجلس شورای اسلامی اشتغال زایی کنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد ویس‌کرمی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته کار و کارگر گفت: تعاونی‌های زنان تعاونی‌های هستند که حداقل ۷۰ درصد اعضا آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: تعداد ۷ هزار و ۱۰ تعاونی زنان با عضویت بیش از ۶۶ نفر بالغ بر ۹۲ هزار فرصت شغلی در کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تعاونی‌های زنان در گرایش‌های فرش دستباف، صنعت و صنایع دستی، ۱۸ درصد در گرایش کشاورزی، ۲۳ درصد در رشته خدمات و ۱۴ درصد در سایر گرایش‌ها فعالیت دارند.

وی گفت: تعاونی‌های زنان بیشتر در حوزه صنایع دستی، فرش دستباف، صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی و کشاورزی فعالیت دارند.

ویس کرمی تأکید کرد: در حوزه‌های گردشگری نیز ظرفیت‌های کسب و کار و اشتغال خوبی برای بانوان در بخش تعاونی کشور وجود دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۲۲۳ شرکت تعاونی زنان با ۱۲ هزار و ۱۹۶ عضو و ۱۸ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی تشکیل شده است که از رشد بیش از ۲۲ درصدی نسبت به مدت دوره مشابه قبل برخوردار است.

وی با تاکید بر تقویت تعاونی های زنان در سال جاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سایر دستگاه‌ها نیز همکاری مطلوبی با تعاونی ها دارند و حمایت از تعاونی‌ها منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امنیت شغلی خواهد شد.

کد خبر 6092499

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان