Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح گفت: امروز تیم فراز بام تنها متعلق به کهگیلویه نیست و متعلق به تمام استان کهگیلویه و بویر احمد است و از این جهت همه مسیولیت تقویت این تیم را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مراسم تجلیل از قهرمانان هندبال فراز بام خائیز دهدشت در رده های نونهالان و نوجوانان با حضور فرمانده سپاه فتح استان, امام جمعه شهر دهدشت,فرماندار کهگیلویه و مسئولین شهرستانی و استانی  در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال میر احمد تقوی گفت: یاد و نام عالم فرزانه آمیر احمد تقوی را گرامی می دارم که یاد او در این استان جاودان و مانا خواهد بود.

سردار خرم دل گفت: یکی از ابعاد شخصیتی وی مصلح بودن و ارتباطات مردمی در همه نقاط استان و شهرستان بودبا توجه به این که سالگرد ارتحال وی با ایام کرونایی یکی شده است باید در سال های آینده مراسم مفصلی برگزار شود.

وی با اشاره به فعالیت های خوب باشگاه فرازبام خاییز دهدشت، امروز تیم فرازبام تنها متعلق به کهگیلویه نیست و متعلق به تمام استان کهگیلویه وبویر احمد است و از این جهت همه مسئولیت تقویت این تیم را دارند.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: اگر روند پیشرفت این تیم روز به روز بهتر و بیشتر شود در سال های آینده موفقیت های بزرگ این تیم را همه خواهند شنید و هزاران نفر در جشن های موفقیت آن شرکت خواهند کرد.

سردار حمید خرم دل گفت: از مسئولین استان و شهرستان از جمله استاندار خواهش دارم با توجه به اینکه در سطح استان این تیم در لیگ برتر شرکت کرده و برای استان افتخار آفرینی می کند حتما باید تقویت شود.

وی اضافه کرد: استعدادهای فراوانی در استان کهگیلویه و بویر احمد در حوزه های مختلف وجود دارد و مهم این است که مسیر درستی برای این استعداد ها وجود داشته باشد تا شکوفا شده و موفق شوند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از بازیکنان و عوامل تیم های نونهالان و نوجوانان هندبال فرازبام خاییز دهدشت, خبرنگاران شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم هندبال فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند

فرمانده انتظامی ایذه در استان خوزستان گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند.   به گزارش مهر، سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.   وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.   وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.   فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • شکار بالگرد اوکراینی بر فراز بلگورود
  • شهردار دهدشت معارفه شد/ پایان بلاتکلیفی معضلات شهری شهر دهدشت
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • شهردار دهدشت مشخص شد