Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:53:23 GMT

تبریک ظریف به لبنان و نصرالله

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۳۲۴

تبریک ظریف به لبنان و نصرالله

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه کشورمان در پیام‌های جداگانه برای همتای لبنانی خود و همچنین سید حسن نصرالله «چهاردهمین سالروز پیروزی غرورآفرین مقاومت در جنگ ۳۳ روزه» را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت.

کانال تلگرامی سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: «محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه خطاب به همتای لبنانی و نیز دبیرکل حزب الله لبنان چهاردهمین سالروز پیروزی غرورآفرین مقاومت در جنگ 33 روزه علیه متجاوزان صهیونیست را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر امور خارجه کشورمان، امروز 14 اوت همزمان با سالگرد این پیروزی بزرگ در لبنان حضور دارد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد جواد ظریف لبنان امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد دفاع شهری لبنان اعلام کرد که جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان چند شهید و زخمی در میان غیر نظامیان و شهروندان این کشور برجای گذاشته است.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه میس الجبل واقع در جنوب لبنان دست کم ۲ شهروند لبنانی به شهادت رسیده اند.

این حمله وحشیانه باعث زخمی شدن سه غیر نظامی لبنانی نیز شده است.

ارتش اشغالگر قدس بامداد امروز مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد. در این حملات بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حملات جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

کد خبر 6097102

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد