Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست رییس هیات مدیرعامل و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با هدف بررسی و تسریع در حل برخی پرونده ها در قشم برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، در ابتدای این جلسه گزارشی از روند شکل گیری و مراحل طی شده در پرونده گلدن سیتی ارایه شد و در ادامه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان نیز دستوراتی را در جهت تسریع فرآیند تعیین تکلیف این پرونده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این جلسه نمایندگان خریداران نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و از رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خواستار همراهی و همکاری برای حل سریع تر مشکل این پرونده شدند.

در بخش دیگری از این جلسه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه این سازمان با برگزاری جلسات متعددی در گذشته همراهی کافی با خریداران برای حل مسائل پیش آمده داشته و تمام تلاش های صورت گرفته در راستای به سامان رسیدن این پروژه است.

شرایط ساخت و ساز و تسریع روند احداث پلاژ بانوان در ساحل جنوبی جزیره قشم نیز از دیگر پروژه هایی بود که دادستان عمومی و‌انقلاب استان مورد بررسی قرار داد.

در انتها دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان پیشنهاداتی را برای جلوگیری از طولانی شدن روند قضایی این پرونده و جلب نظر طرفین مطرح و تاکید کرد که اجرای این پیشنهادات مانع زیان خریداران و سازمان منطقه آزاد قشم خواهد شد.

در ادامه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون بررسی مستندات تخلفات گسترده در واگذاری و تخریب میراث طبیعی ملی در محدوده ژئوپارک قشم و ژئوسایت غار نمکدان ارائه کرد و خواستار دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان برای توقف این طرح ها شد.

ارائه گزارشی از عملکرد یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1398 و چهارماهه نخست سال جاری (1399) بخش دیگری از جلسه ویژه سازمان منطقه آزاد با حضور مدیرعامل این سازمان و دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان بود.

در پایان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان، رییس دادگستری شهرستان قشم، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم از محدوده ژئوسایت غار نمکدان و ساخت و سازهای صورت گرفته مزارع میگو در حریم این ژئوسایت بازدیدی میدانی به عمل آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مومنی منطقه آزاد قشم دادستان هرمزگان غار نمکدان ژئوپارک قشم دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد

سازمان منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد