Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:00:28 GMT

کارخانه هوشمند و خودکار شیائومی آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۳۵۲

کارخانه هوشمند و خودکار شیائومی آغاز به کار کرد

به  گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شیائومی روز ۱۱ آگوست (۲۱ مرداد) در مراسم دهمین سالگرد تاسیس خود از محصولات  مختلفی از جمله یک تلویزیون کاملا شفاف رونمایی کرد. همچنین در این مراسم «لی جون» مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام کرد یک کارخانه هوشمند در پکن فعالیت خود را آغاز کرده است. در حقیقت موبایل «می ۱۰ اولترا» که به تازگی رونمایی شده در این کارخانه هوشمند ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جون در سال ۲۰۱۹ فاش کرد شیائومی مشغول ساخت یک کارخانه هوشمند است که با فناوری ۵G و هوش مصنوعی کار می کند.

این کارخانه در فضای ۱۸ هزار و ۶۰۰ مترمبع ساخته شده و مجهز  به یک خط تولید کاملا اتوماتیک است که فرایندهای مختلف از مدیریت محصول تا فراوری ماشینی، بسته بندی و انبار کالا را به طور خودکار انجام می  دهد. این کارخانه می تواند سالانه بیش از یک میلیون دستگاه موبایل  هوشمند بسازد.

البته این شرکت چینی کارخانه هوشمند خود را به تولید موبایل های رده بالا اختصاص داده است. علاوه بر آن از این واحد تولیدی برای تست مواد نوآورانه، فناوری خای جدید و فرایندهای تولید جدید و همچنین پروژه های پیش تحقیقاتی استفاده می شود.

کد خبر 4998164 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: موبایل چین هوش مصنوعی فناوری 5G کارخانه ویروس کرونا تحقیقات علمی اینترنت گوگل شرکت دانش بنیان ایالات متحده آمریکا شبکه اجتماعی تیک تاک اینوتکس نوآوری واکسن کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روسیه دونالد ترامپ گوشی هوشمند کارخانه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور