Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر در رابطه با مهمترین فعالیت‌های تعدادی از واحد‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر طی هفته سوم مرداد ماه ۹۹ که به منظور مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است، گفت: در واحد تغذیه: ارائه مشاوره تغذیه به گروه‌هایی از جمله: ۱۰ نفر دیابتی، ۶ نفر دارای مشکلات قلبی و فشار خون، ۸ نفر مبتلا به کرونا، ۵ نفر که در دوران نقاهت کرونا به سر می‌برند، ۷ نفر که دچار مشکل چاقی و اضافه وزن هستند و ۱۳ نفر از میانسالان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین در این مدت به ۲۰۰ مادر باردار و شیرده از طریق فضای مجازی مشاوره تغذیه ارائه شده است.

مظلومی اظهار کرد: در واحد بهداشت مدارس: مراجعه حضوری ۱۹۲ نوجوان و ارائه ۱۶۳۹ خدمت به این گروه سنی، مراجعه حضوری ۸۳ جوان و ارائه ۵۱۰ خدمت به این گروه سنی و توزیع ویتامین دی در بین ۱۵ نفر صورت گرفته است.

او مطرح کرد: در واحد آموزش سلامت به ۶۵ نفر دانش آموز، ۶۳ نفر اولیاء دانش آموز،۲۵ نفر از گروه میانسالان، ۷۶ نفر از افراد سفیر سلامت خانوار، ۱۵ نفر سالمند و ۱۱ مادر باردار آموزش‌های لازم در راستای کرونا ویروس داده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر ادامه داد: در واحد بهداشت خانواده نیز پیگیری از طریق مراجعه حضوری برای مادران باردار شامل ۳ هزار و ۹۴۷ مورد حضوری و ۲۵۹ نفر نیز پیگیری تلفنی ، کودکان شامل ١٣٨ نفر، سالمندان شامل ٦١ نفر حضوری و ۳ نفر پیگیری تلفنی ، میانسالان شامل ٣٢٣ نفر حضوری و ۴۱ نفر پیگیری تلفنی انجام شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است