Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیکان می‌گوید تیمشان در رقابت‌های لیگ برتر می‌ماند.

به گزارش ایسنا، احمد کعبیان‌پور مربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی مقابل استقلال بسیار برای ما مهم است. استقلال دوست دارد که سهمیه بگیرد و ما هم می‌خواهیم از منطقه سقوط فاصله بگیریم و تمام تلاش خود را کنیم تا در این بازی نتیجه لازم را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در بازی رفت آقای ویسی سرمربی پیکان نبود و شرایط آن بازی باعث شد که در استادیوم آزادی بازی کنیم. کاش این بازی در شهرقدس برگزار می‌شد که حالت عادلانه برقرار شود اما این تصمیم سازمان لیگ است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

مربی پیکان افزود: پیکان به دنبال پیروزی و کامل کردن کارش است و استقلال هم جزو مدعیان است. آقای ویسی سر صحبتی که با داور داشتند یک جلسه محروم شدند و با رای و کمیته انضباطی این محرومیت به دو جلسه رسید.

او در پایان گفت: ما بازیکن مصدوم نداریم و همه هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چون بازیکنان احساس مسئولیت دارند و با احترام به تیم مقابل می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم. باید به تیم‌های پایین جدولی احترام گذاشته شود چون این تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند و امیدوارم این مساله رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پيكان مربی پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران

 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!