Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حدفی باید به مصاف هم بروند. دیداری حساس که ممکن است اتفاقی ویژه در فوتبال ایران را رقم بزند.

در صورت پیروزی سرخها در این دیدار و راهیابی به فینال جام حذفی پرسپولیس همانند سال گذشته که موق شد قهرمان لیگ و جام حذفی شود به شکل اتومات سوپرجام ایران را هم از آن خود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آن سوی داستان هم استقلال حضور دارد که با فرهاد مجیدی مصمم به شکست پرسپولیس و راهیابی به فینال است تا طبق وعده سرمربی آبیها قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

اتفاقی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد فوتبال ایران به زودی شاهد یک دربی دیگر خواهد بود. دیداری که باید قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر برگزار شود.  با این حساب ظرف یک سال گذشته سرخابی ها ی پایتخت برای چهارمین بار به مصاف هم خواهند رفت تا برای به دست آوردن جام سوم رقابت کنند. در دربی که برای دومین مرتبه و با فاصله ای کوتاه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

استقلال  و پرسپولیس دو فصل قبل هم باید در دیدار سوپرجام به مصاف هم می رفتند که با سفر آبیها به ترکیه و جنجال به وجود آمده برای آن دیدار در نهایت این پرسپولیس بود که قهرمانی این جام را به دست آورد. 

آیا سوپرجام دیگری در انتظار فوتبال ایران است یا پرسپولیس دوباره در کسب جام در یک فصل هت تریک خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید کدام یک از دو تیم راهی فینال حذفی خواهند شد. شاید قهرمان حذفی از میان این دو تیم هم نباشد و نفت و یا تراکتور در فینال یکی از دوتیم پایتخت را شکست دهند. باید منتظر ماند و دید در فینال جام حذفی کدام تیم در نهایت کدام جام را بالای سر خواهد برد.

کد خبر 540114 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال - جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال جام حذفی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!