Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:05:15 GMT

فروش 62 میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۱۸۶

فروش 62 میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران

خبرگزاری آریا - بانک مرکزی از فروش 62 میلیارد ریال سفته و برات در خرداد ماه 99 در شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، براساس آمار بانک مرکزی در خردادماه 99 بالغ بر 62 میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل 4.9 درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 28.7 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه ماه اول سال 99 حدود 143 میلیارد و 500 میلیون ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 5.9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در خردادماه 99 معادل 500 برگ سفته و برات به مبلغی معادل 151 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد 67.5 و 82.1 رسید که در مقایسه با ماه قبل هر دو شاخص مذکور به ترتیب 34.5 درصد و 27.1 درصد کاهش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 22 درصد کاهش و از لحاظ مبلغ 33.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شاخص متوسط مبلـغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در خردادماه 99 به عدد 121.7 رسید. عدد شاخص مذکور در خردادماه 98 معادل 71.1 بوده است. در سه ماه اول سال 99 معادل 1600 برگ سفته و برات به مبلغی معادل 390 میلیارد و 100 میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد.
در این دوره، متوسط شـاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد 65.9 و 70.5 رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل از لحاظ تعداد 9 درصد کاهش و از لحاظ مبلغ 19.9 درصد افزایش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در سه ماه اول سـال 99 به عدد 97.7 رسید. عدد شاخص مذکور در سه ماه اول سال 98 معادل 81.5 بوده است.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفته و برات واخواست شده ریال سفته و برات برگ سفته و برات مشابه سال قبل سه ماه اول شهر تهران درصد افزایش درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان