Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:50:40 GMT

ابلاغ شیونامه عزاداری محرم به هیئت‌های مذهبی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۴۱۴

ابلاغ شیونامه عزاداری محرم به هیئت‌های مذهبی کرمانشاه

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم عزاداری ماه محرم از روز اول این ماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مساجد و تکایا برگزار می‌شود.

وی افزود: طی هماهنگی که با اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفته هیئت مذهبی که محل مناسبی برای برگزاری ندارند می‌توانند با معرفی نامه سازمان تبلیغات از فضای مدارس و سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه از تلاش این سازمان برای تهیه مواد ضدعفونی و ماسک لازم هیئت مذهبی خبر داد و افزود: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال فراهم کردن اقلام مورد نیاز عزاداران هستیم.

وی ادامه داد: همه هزار و ۸۰۰ هیأت مذهبی کرمانشاه که قصد برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول ماه محرم دارند باید در سامانه اینترنتی بیرق ثبت نام و یا به صورت حضوری به سازمان تبلیغات مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ها و مصوبه ستاد کرونا استان در هیچ هیأت مذهبی امسال طبخ و توزیع نذرها نخواهیم داشت و طی هماهنگی با هیأت مذهبی مقرر شده این هیئت‌ها در قالب طرح مواسات، بسته‌های معیشتی در نواحی حاشیه‌ای شهر و مناطق کم برخوردار توزیع کنند.

وی با اطمینان کامل از اجرای مو به مو دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی افزود: در مراسم شب‌های قدر دیدیم که هیأتی ها به صورت کامل دستور العمل ها را اجرا کردند و بعد از پایان محرم نیز قطعاً این مساله را خواهیم دید.

کد خبر 4998229

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم تجلیل از مقام‌آوران و نام‌آوران کشتی استان اصفهان در سال 1402 عصر امروز  مصادف با 7 اردیبهشت ماه با حضور  رسول بخشی منتخب مردم اصفهان در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور نماینده مردم اصفهان در شورای شهر، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی، سرهنگ جواد رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان محل سالن حافظ تالار شهروند برگزار شد.

کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشد

حجت‌الاسلام مهروی‌پور، نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته اصفهان و 17 شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم که در سال پیش‌رو شاهد درخشش هر چه بیشتر کشتی اصفهان باشیم و  کشتی‌گیران اصفهانی را روی سکوهای بین‌المللی پرچم کشور را به اهتزار در آورند.

وی ادامه داد: ما استعدادهای نابی در استان داریم و قطعا با کمک مربیان درجه یک‌متن، شاهد پیشرفت روزافزون کشتی استان خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان در شورای اسلامی شهر گفت:کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان‌ساز باشند و  امیدوارم شاهد جریا‌نسازی بیش از بیش هیئت کشتی باشیم.

ساخت 23 خانه کشتی در اصفهان

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در حاشیه این مراسم گفت: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و همه کسانی که برای کشتی استان استخوان خورد کرده‌اند، تقدیر و تجلیل به عمل آوردیم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های هیئت در طول چهار سال گذشته پرداخته و خاطرنشان کرد: ما به کمک هیئت‌های شهرستانی در این مدت 23 خانه کشتی را احداث کردیم و در حوزه عمرانی به عنوان هیئت نمونه کشور انتخاب شدیم و این مهم با همت روسای هیئت‌های شهرستانی میسر شده است.

رئیس هیئت کشتی استان در ادامه به اقدامات هیئت در بحث استعدادیابی اشاره کرده و متذکر شد:در بحث استعدادیابی توانستیم جمعیت آماری جامعه کشتی را ده برابر افزایش دهیم و در حال حاضر بالغ بر 13 هزار ورزشکار بیمه شده داریم که این مهم نویدبخش روزهای خوبی برای کشتی استان است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد و امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

میرزایی گفت: بعد قهرمانی نیز اصفهان مدت‌ها بود که هیچ قهرمانی نداشت اما امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش داریم که این مهم ثمره تلاش همه مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی