Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «جان سخت» گفت: من سالها در سینما و تلویزیون بازی کرده ام، بالاخره سابقه ای دارم که برای ان زحمت کشیده ام، برای همین سابقه هم به لطف خدا پیش مردم جایگاهی پیدا کرده ام که همیشه لطف آنها به من بوده است، سابقه ام را از سر راه نیاورده ام که در هر کاری بازی کنم. تاریخ انتشار: 15:00 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۱۳

جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا پیشنهاد خوبی ندارم و عجله ای هم ندارم که صرفا برای بودن در صحنه در هر کاری بازی کنم، بیشتر ترجیح می‌دهم صبور باشم و همچنان منتظر نقشی خوب خواهم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وب درخصوص دلیل کم کاری‌های اخیر خود در عرصه بازیگری افزود: من سالها در سینما و تلویزیون بازی کرده‌ام، بالاخره سابقه‌ای دارم که برای ان زحمت کشیده ام، برای همین سابقه هم به لطف خدا پیش مردم جایگاهی پیدا کرده ام که همیشه لطف آنها شامل حال من بوده است، سابقه ام را از سر راه نیاورده ام که در هر کاری بازی کنم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگو جلیل فرجاد پیرامون همکاری با «علی نصیریان» اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «جان سخت» دلیل غیبت طولانی مدت خود در سینما را اینگونه مطرح کرد: به شدت دلتنگ حضور در عرصه سینما و بازی در آثار سینمایی هستم. سالهاست از سینما دور شده ام و دلتنگ این هستم که بار دیگر تصویر خود را بر پرده سینما ببنیم.

وی در همین راستا افزود: بار‌ها و بار‌ها گفته‌ام چرا از سینما دور شده ام و غایبم، به همین دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم، زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود بازی نمی‌کنم. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم. من به هیچ وجه برای بازی در سینما التماس کسی را نمی‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به وجود رابطه در سینما تاکید کرد: متاسفانه برای بازیگران پیشکسوت و نسل میانی سینما نقش خوب نوشته نمی‌شود و طبیعتاً وقتی نقشی خوب نباشد ترجیح می‌دهم در خانه بمانم تا در آن نقش بازی کنم. یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم، اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

فرجاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم. نقش‌های پیشنهادی اینقدر کوچک هستند که برای من بازیگر هیچ انگیزه‌ای برای کار باقی نمی‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران برای بازی بازی کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم