Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:35:05 GMT

فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۶۴۳

فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم در آخرین بازی خانگی‌اش در فصل جاری به پیروزی دست یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: ین بازی آخرین بازی ما در قائمشهر است و ای ‌کاش آن را در حضور هواداران انجام می‌دادیم، ولی مثل بازی قبل وجود هواداران را ما حس می‌کنیم و ان‌شاءالله بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کنند و آخرین بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع بازی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و حالا به هر دلیلی امسال نتیجه خوبی نگرفته است، ولی تیم خوبی است و فکر می‌کنم فردا بازی سختی داشته باشیم.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری بیشتر بخوانید... ممشلی: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد/ نساجی فصل بعد می تواند به کسب سهمیه فکر کند فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند/ از تیر دروازه ممنونیم! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ممشلی: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد/ نساجی فصل بعد می تواند به کسب سهمیه فکر کند فکری: بازیکنان نساجی با تمام وجود فوتبال بازی می‌کنند/ از تیر دروازه ممنونیم! واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۲ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۳ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۴ کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم ۵ رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! ۶ ناگلسمان: خوش‌شانس بودیم که به گل برتری رسیدیم/ مهار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نیست ۷ سیمئونه: نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه کنیم/ عادلانه در این مرحله حذف شدیم ۸ رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر سانچو مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری ترین اخبار آخرین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم