Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:45:40 GMT

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۸۸۹

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در تشریح جزئیات آمار ابتلا و فوت در استان بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱  بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۹ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان روز پنجشنبه و یک نفر نیز سه شنبه فوت کرده که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است و  در رده سنی ۵۸ تا ۷۸ سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۳۹۵ مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۵۹۵ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: با بستری شدن ۱۵۵ نفر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ظرفیت این بیمارستان در حال تکمیل شدن است.

این مسئول تصریح کرد: شرکت در مراسمات عروسی و عزا موجب افزایش تعداد مبتلایان خواهد شد که این امر بسیار نگران کننده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است