Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:01:09 GMT

هیس اینجا فوتبال است!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۳۱۴

سجاد امیدی، تهیه کننده و مجری برنامه خط قرمز این بار به جای گزارش تصویری از آن سوی دنیا، یادداشتی را به صورت اختصاصی در اختیار طرفداری قرار داده که می خوانید

به گزارش طرفداری، سجاد امیدی تهیه کننده و مجری برنامه خط قرمز، نوشت:
در روزهای پایانی مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان (که خود حدیث مفصل دارد) هر روز که نه هر ساعت شاهد اخباری هستیم که اصول و پایه آن بیشتر به بی اخلاقی های مبتدی و حرفه ای مبتنی است تا به جهان ورزش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بگذریم که مربیان داخلی چه آنی که تا همین چند هفته پیش نتیجه نمی گرفت و صحبت از پیغام و پسغام و پشت پرده می‌کرد و حالا که نتیجه می گیرد، سکوت اختیار کرده و چه آن عزیزی که هیچکس نپرسید چطور در فوتبالی که مربیان خود را مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد می دانند، بیش از ۵ میلیارد هزینه فسخ داده و چگونه بعد از یک مانور اینستاگرامی علیه مدیر باشگاه، با اولین تهدید به افشاگری، در موضع سکوت قرار گرفته و انگار فصل، فصل سکوت است!
در آخرین اظهار نظر هم که پر افتخارترین مربی لیگ برتر حرف از لجن زد و رفت... به اینها اضافه کنید اعتراض ها و افشاگری های برخی از بزرگان فوتبال در سال های اخیر را!
بله، هیس اینجا فوتبال است؛ اینان که دلسوزان وطنی هستند...

همین چند روز قبل خبر قرارداد عجیب و آپشن های عجیب تر یک بازیکن خارجی افشا شد تا بار دیگر بر این نکته تاکید شود که مدیران ما نحوه قرارداد بستن حرفه ای را نمی دانند و بیشتر قراردادها روی ترکمن‌چای و گلستان را سفید کرده است. با یک بررسی سر انگشتی می‌توان به اعداد عجیب غریب از تاراج بیت المال در قراردادهای مختلف مدیران ناکارآمد رسید. جالب اینکه رد پای چند نفر همیشه در پشت پرده این امضاها دیده می‌شود.

و آخرین آژیر خطر این فوتبال ارسال ایمیل های مختلف به مراجع بین المللی فوتبال است که مثال بارز وطن فروشی است. از ایجاد ابهام در اساسنامه فدراسیون تا گزارش حضور یک مالک برای دو باشگاه که متاسفانه تمام اینها از طریق جریان رسانه ای معاند مدیریت می‌شود و دست نشانده های آنها در ایران هیزم در آتش دشمن می ریزند، همان گروه پالرمویی و زوریخی با هم، گروهی مریخی تشکیل داده اند و صدای هیچکس در نمی آید.

البته باز هم باید قدرشناس برخی از اهالی رسانه بود که آتش به اختیار را به خوبی اجرا می‌کنند و در این راه بدون ترس در گود حاضرند و باعث پریشانی حال برخی ها شده اند.

چه خوب است حالا که بحث دستگیری جاسوسان هر روز به گوش می‌رسد و باعث امید و شادی مردم شده است، نهادهای نظارتی و قوه قضاییه با ورود انقلابی به فوتبال دست جاسوسان ورزش را هم از سفره بیت المال قطع و باندهای مخوف خارجی داخلی را یک بار برای همیشه متلاشی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است که روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها