Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد ظریف که به لبنان سفر کرده است، در دیدار با حسان دیاب نخست وزیر این کشور افزود: کسانی که از انفجار بندرگاه بیروت سوء‌استفاده می‌کنند، همان کسانی هستند که خواهان ثبات و وحدت لبنان نیستند.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بر حمایت ایران از آسیب دیدگان حادثه بندرگاه بیروت تاکید کرد و با ابلاغ تسلیت و همدردی دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران با مردم و دولت لبنان، آمادگی کشورمان برای همیاری در بازسازی خرابی های ناشی از انفجار در بیروت را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسان دیاب نیز در این دیدار ضمن تشکر از اعلام آمادگی کشورمان، نیازهای ضروری به ویژه در حوزه‌های درمان و اقلام مورد نیاز برای بازسازی واحدهای مسکونی شهر بیروت را تشریح کرد.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که دولت و ملت ایران در کنار آسیب دیدگان انفجار بیروت خواهند ایستاد.

پربیننده ترین باارزش‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان کدامند؟/ سود باورنکردنی تسلا به رغم فروش کمتر آغاز رای‌گیری شورای امنیت درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران حال بشار اسد خراب شد استفاده از ارزهای دیجیتالی در کدام کشورها رایج‌تر است؟/ سهم بالای کشورهای آسیایی و آفریقایی در مالکیت رمزارزها ادعای جدید سنتکام ،نیروهای ایرانی یک کشتی را توقیف کردند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف نخست وزیر لبنان انفجار بیروت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد