Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمی مردم و هیئت های مذهبی را به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه کرد و گفت: امید است با رعایت نکات بهداشتی عزاداری های محرم درخور اهل بیت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز (جمعه ۲۴ مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، سالروز مباهله پیامبر را تبریک گفت و اظهار کرد: سخن پیامبر (ص) در این روز همه آحاد بشری را فرا می گیرد و همه مورد خطاب فرمایش ایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در روز مباهله جایگاه رفیع اهل بیت را به همگان شناساند ادامه داد: ایشان برای ماندگاری اسلام عزیزترین کسان خود را در این روز به میدان آورد.

 

خطیب جمعه موقت شهرکرد حیا را تابلوی کمالات انسانی خواند و تصریح کرد: حیا زاییده ایمان و عقل است و انسان مومن هرگز بی حیایی نمی کند.

 

حجت الاسلام فاطمی به در پیش بودن ایام عزاداری محرم اشاره کرد و ادامه داد: هرچند ماه محرم ماه خدمت همه جانبه به اهل بیت (ع) برای ما است ولی امسال شرایط عزاداری ها متفاوت است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد مردم و هیئت های مذهبی را به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه کرد و گفت: امید است با رعایت نکات بهداشتی عزاداری های محرم درخور اهل بیت برگزار شود.

 

وی تهدیدهای آمریکا برای مذاکره با ایران را توخالی خواند و خاطرنشان کرد: ایران هرگز با زبان تهدید تسلیم خواسته های دشمنان نمی شود.

 

خطیب جمعه موقت شهرکرد در پایان اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس باید چشم و زبان مردم باشند و مشکلات مردم را مطالبه کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی ماه محرم نماز جمعه جمعه موقت شهرکرد اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)

دریافت 25 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096518

دیگر خبرها

  • ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)