Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@18:52:19 GMT

تمدید محدودیت های کرونایی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۳۰۰

معاون بهداشت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران پیشنهاد کرد محدودیت های کرونایی در شهر‌ها و استان‌های قرمز یک هفته ای نباشد و حداقل یک ماه افزایش یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علیرضا دلاوری با تاکید بر ضرورت طولانی‌تر کردن محدودیت‌ها در شهر‌ها و استان‌های قرمز گفت: دورکاری یک هفته‌ای ادارات بهتر است به یک ماه افزایش یابد تا در این فاصله مدیران بتوانند برای اداره امور در این شرایط برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی و رعایت مناسب مردم در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در اسفند و فروردین ماه موجب کاهش بیماری در اردیبهشت ماه شد، افزود: بی توجهی برخی از مردم و افزایش مسافرت‌ها و اجتماعات در ایام تعطیلات خردادماه، به بازگشت پیک بیماری منجر شد.

معاون بهداشت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران در ادامه با ارائه آماری از رعایت پروتکل‌ها در پایتخت، اعلام کرد: ۲۵ درصد مردم پایتخت از ماسک استفاده نمی‌کنند و ۲۷ درصد از اصناف هم به فاصله گذاری اجتماعی بی توجه هستند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون بهداشت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران گفت: فردی که ماسک نمی‌زند حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارد.

او درباره احتمال جریمه متخلفان در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این طور توضیح داد:
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دلاوری ادامه داد: در دنیا جریمه کردن افراد بدون ماسک، ۲ برابر اجباری کردن آن جواب داده است.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ارتباطی اینترنتی در خصوص تمدید محدویت‌های کرونایی در پایتخت گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استانداران هر استان می‌توانند بر اساس شرایط استان خود (بر حسب قرمز، زرد یا سفید بودن آن) تقاضای محدودیت‌هایی در رسته‌های شغلی کنند.

او سپس از تمدید مجدد محدودیت‌های کرونایی در پایتخت به درخواست استاندار پایتخت در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها تا پایان مردادماه ادامه دارد که مهمترینِ آن، اجرای طرح ترافیک در کلانشهر تهران بود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: حضور کارکنان نیز با همان شرایط یک سوم و به صورت دورکاری تصویب شده که بر اساس این طرح برگزاری کلیه اجتماعات همایش‌ها و ورزش‌های پربرخورد و... نیز تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

او در ادامه به جرائم و مجازات اصناف و اداراتی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اشاره‌ای داشت:
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: محدودیت های کرونایی ، دستورالعمل ، پایتخت ، فاصله گذاری اجتماعی ، ماسک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی دستورالعمل پایتخت فاصله گذاری اجتماعی ماسک محدودیت های کرونایی مقابله با کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مسابقه که کار مشترک تلویزیون اینترنتی کتاب و شبکه کودک است هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ پخش می‌شود.
برنامه و مسابقه تلویزیونی کتاب شیرین با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده و «قصه‌های شاهنامه» نیز به آن اضافه شده است.

میترا لبافی گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر