Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 70 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان گزارش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و چهارمین روز از مردادماه، 180 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 64 نفر مبتلای قطعی و ١١ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3428 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: از 185 نمونه دریافت شده از بیماران، متاسفانه جمع کثیری از آنها به کووید 19 مبتلا بودند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا و تحمل آن تا زمان کنترل بیماری هستیم، باید روزمرگی خود را همراه با دستورالعمل های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قربانیان کرونا کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، کاظم فلاحی دوست مدیر عامل جمعیت هلال احمر این استان گفت: ۱۳ اردیبهشت۱۴٠۳ ساعت ٠۹:۲۳ بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، گزارش واژگونی وانت نیسان در کیلومتر ۲۱جاده یاسوج ـ اصفهان منطقه تل گاه اعلام شد.  وی افزود: بلافاصله یک تیم امدادی پایگاه جاده‌ای شهرستان دنا به محل حادثه اعزام شدند و باتوجه به اینکه راننده درون کابین گرفتار  و خودرو دچار نشتی بنزین زیادی بود سریعا تجهیزات اطفا برای حریق احتمالی آماده  و عملیات رهاسازی به خوبی انجام شد. فلاحی دوست اضافه کرد: با تلاش تیم امدادی مصدوم از خودرو خارج و سپس تحویل اورژانس داده شد. 

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه