Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:30:01 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۳۶۱

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رئیس دفتر رییس جمهور:

باید تلاش کنیم قطعنامه جدید آمریکا به سرنوشت قبلی دچار شود/ آمریکا می‌خواهد صحنه بازی را عوض کند/ روسیه و چین اجازه تصویب قطعنامه جدید را نمی‌دهند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: قطعا آمریکا در قطعنامه جدید موفق نخواهد بود به این علت که برخی از کشورها مثل روسیه و چین که برای برجام زحمت کشیدند حاضر نیستند، برجام به راحتی توسط رویکرد خصمانه آمریکا از بین رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

///

عضو شوراى مرکزى حزب اسلامى کار:

در نبود جامعه مدنی و انفعال احزاب، نوبت ردصلاحیت‌ها به شورای نگهبان می‌رسد/ واگذاری امور باعث می‌شود که آبروی مردم بدون دلیل ریخته شود

عضو شوراى مرکزى حزب اسلامى کار گفت:در نبود احزاب فعال در جامعه وظایفی نظیر احراز صلاحیت‌ها از آنها گرفته می‌شود و به شورای نگهبان داده می‌شود.

///

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

نمایندگان به جای استیضاح برنامه‌های پیشنهادی خود را به وزرا ارایه دهند/ انتظار تعامل دو طرفه از نمایندگان داریم/ تکلیفی برای حضور در مردادماه برای رئیس جمهور و وزرا وجود ندارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خواهش ما از مجلس این است، در جایی که سوالی و ابهامی وجود دارد از اعضای دولت دعوت کنند، دولت هم حاضر است، در کمیسیون های مجلس و صحن مجلس توضیح دهد و رفع ابهام کند؛ چاره ای جز این نداریم.

///

فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مشکل شورای عالی سیاستگذاری به زودی حل می شود/ اصلاح طلبان نگران مشارکت مردم در انتخابات هستند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسائلی که در شورای عالی سیاستگذاری رخ داده به زودی حل می شود.

///

واکنش ها به توافق اسرائیل و امارات

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را خطای راهبردی توصیف کرد و گفت که با این اقدام امارات در آتش صهیونیسم گرفتار می‌شود.

///

تکذیب توقیف نفتکش‌های ایران در کاراکاس

توئیتر منتسب به سفیر ایران در ونزوئلا خبر وال استریت ژورنال درباره توقیف چهار کشتی حامل سوخت ایران را تکذیب کرد.

///

طی پیامی؛

فرمانده کل ارتش از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا قدردانی کرد

به دنبال عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع)؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، طی پیامی از معظم‌له قدردانی کرد.

///

با صدور بیانیه ای مطرح شد؛

واکنش ایران به برقراری روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه با صدور بیانیه‌ای برقراری روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد.

///

یک استاد حقوق بین‌الملل:

دولت از سال 94 موضوع سند راهبردی با چین را رسانه‌ای کرده است/ کدام کشوری جزئیات قرارداد بین‌المللی خود که هنوز منعقد نشده را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد

یک استاد حقوق بین‌الملل با اشاره به سند راهبردی میان ایران و چین می‌گوید: عده‌ای می‌گویند چرا جزئیات این قرارداد مخفی مانده است؟ کدام کشور و ملتی جزئیات قرارداد بین‌المللی خود را که هنوز منعقد نشده را در اختیار رسانه‌ها و کشورهای دیگر قرار می‌دهد

///

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور:

مانع سخنرانی معاون اول رئیس‌جمهور در مجلس شدند/حضور مقامات ارشد در جلسات عمومی تابع نظرات ستاد ملی مبارزه با کروناست/ انتظار داشتیم که قالیباف نمایندگان را آگاه کند/روحانی در جلسه رأی اعتماد وزیر جهاد کشاورزی هم شرکت نکرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صمت و علت حضور نیافتن رئیس‌جمهور در این جلسه به پاره‌ای از توضیحات پرداخت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخبار مهم رئیس جمهور گروه سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم

به گزارش جماران؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ماه - در حاشیه جلسه هیات دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است ، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس