Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله در نهایت به شهادت یکی از مبارزانش به دست اسراییلی‌ها در سوریه پاسخ خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز این سخنرانی ضمن تشکر از همه کسانی که در این نبرد و در ایجاد این حماسه، مقاومت و پیروزی نقش داشتند، گفت: دشمن صهیونیستی با تصمیم آمریکا جنگ 33 روزه را بر لبنان تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 33 روز گذشت و مقاومت همچنان ایستادگی می کرد تا آنکه اسراییل وادار شد تجاوزگری را متوقف کند و برای پایان دادن به جنگ از شرطهای خود منصرف شود.

سید حسن نصرالله بیان داشت: طرح خاورمیانه جدید که از اشغال افغانستان و عراق توسط آمریکا آغاز شد، در سال 2006 در لبنان ناکام ماند و سقوط کرد.

وی تصریح کرد: پس از گذشت 14 سال از جنگ تموز، رژیم اشغالگر همچنان از شکست روانی و نظامی رنج می کشد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آنچه در سال 2000 رخ داد، یک دستاورد بود؛ در سال 2006 یک مصونیت و حمایت ایجاد کردیم و پس از آن یک معادله بازدارندگی بر دشمن صهیونیستی تحمیل کردیم که اکنون این معادله بازدارندگی است که از لبنان محافظت می کند.

سید حسن نصرالله، مشکل رژیم صهیونیستی با حزب الله را به سبب مقاومت و توانمندی های آن و خطراتش برای رژیم اشغالگر دانست و افزود: آمریکایی ها وجود قدرت و نیرویی که از لبنان و خاک و ملت و عزت و کرامت آن دفاع کند را بر نمی تابند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت برای لبنان به مثابه موجودیت است، گفت: حزب الله در نهایت به شهادت یکی از مبارزانش به دست اسراییلی ها در سوریه پاسخ خواهد داد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حزب الله خاک سوریه عراق لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود