Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@14:04:05 GMT

رفع مشکل ۵هزار تاکسی پلاک نشده

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۴۲۶۷

فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: ۵هزار تاکسی که به دلیل نداشتن استاندارد یورو ۵پلاک نمی‌شد در حال طی مراحل پایانی رفع مشکل است.

فرشاد مقیمی با بیان اینکه پلاک شدن این تاکسی‌ها در مرحله تامین مالی قراردارد افزود: با دریافت مصوبه هیئت وزیران، مشکل پلاک نشدن این تاکسی‌ها برطرف شده است.
وی در خصوص خودرو‌های کار گفت: مجوز شماره گذاری 4 هزار و 700 دستگاه خودروی آیسان دریافت شده که با صدور این مجوز‌ها تعهدات ما به مردم محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه حجم تولید تجاری سازی و تحویل خودرو‌های این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ادامه داد: ما تعهدات خود را انجام دادیم، اما تقاضای کاذبی در بازار وجود دارد که بخشی از این مشکل به دلیل مسائل کلان اقتصادی است و البته تنش حاصل از آن به خودرو ساز فشار وارد می‌کند.
اقای مقیمی با بیان اینکه با راه اندازی سیستمی مانند قرعه کشی بخشی از این تقاضا را کنترل کردیم گفت: در این فضا هر چقدر تولید و عرضه بیشتر باشد به بازارکمک بیشتری خواهد شد.
وی افزود: تبدیل بازار خودرو به بازار سرمایه‌ای سبب ایجاد تقاضای کاذب میشود که برای رفع این مشکل باید تولید بیشتر شود.

 

تسنیم

برچسب ها: ایران خودرو ، تاکسی ، پلاک ، خودرو ، فرشاد مقیمی ، شرکت ایران خودرو لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JZw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو تاکسی پلاک خودرو فرشاد مقیمی شرکت ایران خودرو ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نوروز هزینه تعمیر خودرو افزایش ندارد

تین نیوز

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه هزینه تعمیر خودرو در ایام تعطیلات نوروز همانند سال ۱۴۰۲ است، گفت: ۶۰ مرکز تعمیر خودرو در تهران آماده باش هستند و مردم می توانند در صورت بروز مشکل به آنها مراجعه کنند.​

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، علیرضا نیک آیین در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه هزینه تعمیر خودرو در ایام تعطیلات نوروز همانند سال 1402 است، گفت: 60 مرکز تعمیر خودرو در تهران آماده باش هستند و مردم می توانند در صورت بروز مشکل به آنها مراجعه کنند همچنین  مردم می توانند برای تعمیر خودروهای خود با شماره تلفن 77531723 تماس بگیرند.​

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، تصریح کرد: متأسفانه در بازار قطعات تقلبی به وفور یافت می شود اما در تعمیرگاه ها تلاش شده است قطعات اصلی موجود باشد تا مردم در تعمیر خودروها با مشکل چندانی روبه رو نشوند، البته اولویت ما تأمین قطعات خودروهای داخلی است.​

وی اضافه کرد: در صورت اخذ هزینه اضافه از مردم با تعمیرگاه های متخلف برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فرشاد مومنی: نیروی کار در ایران استثمار شده است؛ به دنبال تنبیه فقرا هستند
  • در نوروز هزینه تعمیر خودرو افزایش ندارد
  • فرشاد مومنی: اگر دستمزد کارگران را مثل آدم بالا ببرند مشکل قیمت تمام شده کالا حل شده و جلوی قاچاق گرفته می‌شود (فیلم)
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • نخستین سیستم سرعت‌سنج مبتنی بر هوش مصنوعی تولید شد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ‌فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • اجازه واردات شارژر خودرو‌های برقی به صورت نامحدود صادر شود
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • عرضه سوخت به خودرو‌های پلاک مخدوش ممنوع است