Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده دو مدال طلای ووشوی جهان گفت: دو مسابقه در MMA انجام دادم و به پیروزی رسیدم، اما در این رشته تازه در ابتدای راه هستم. - اخبار ورزشی -

امیر فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در MMA  اظهار داشت: خدا را شکر بعد از اینکه ووشو را کنار گذاشتم، تصمیم گرفتم در MMA فعالیت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ورزش نیز تا به حال دو مسابقه انجام دادم که خدا را شکر هر دو مبارزه را با پیروزی پشت سر گذاشتم. با گذشته‌ای که در ووشو داشتم، شرایط برای موفقیتم در MMA مهیاتر بود.

وی تصریح کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا قرار بود اول فروردین در امارات و 23 خرداد در قبرس، دو بازی دیگر داشته باشم که هر دو مسابقه به دلیل بیماری کرونا لغو شد. اگر شرایط مهیا باشد 4 مهر ماه قرار است سومین مسابقه خود را انجام بدهم، اما متأسفانه با توجه به اینکه شرایط بیماری کرونا در ایران قرمز است، خیلی از کشورها به اتباع ایرانی ویزا نمی‌دهند. در این شرایط تمرینات خود را پیگری می‌کنم تا به امید خدا در روزهای آینده شرایط ایران بهتر و سفید شود تا بتوانم ویزا دریافت کنم.

قهرمان سابق ووشوی جهان در سال‌های 2013 و 2015 در پاسخ به این سؤال که از حضور در ووشو ناراحت است که حالا عنوان می‌کند خدا را شکر از این رشته خداحافظی کرده است، گفت: ووشو برای من خیلی خوب بود و اگر بگویم این رشته برای من خوب نبود، اصلاً درست نیست. مطرح کردن این حرف مانند ضرب‌المثل نمک خوردن و نمکدان شکستن است. من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و پدرم با پول کارگری من را بزرگ کرده است و در این شرایط قدر چیزهایی را که ووشو به من داده است، می‌دانم.

فضلی خاطر نشان کرد: بنا به دلایلی دیگر از حضور در ووشو به‌هم می‌ریختم. شرایط روانی در همه اردوهای تیم ملی مهم است و من دیگر با توجه به اینکه در تیم ملی تنها بودم و پشتوانه‌ای نداشتم، تحمل آن شرایط را نداشتم. شش سال در تیم ملی ووشو بودم و هنوز که هنوز است اثرات روانی آن در زندگی‌ام قابل مشاهده است. بعد از خداحافظی از ووشو راحت‌تر زندگی می‌کنم و شب‌ها راحت‌تر می‌خوابم.

وی درباره شرایط مالی خود از حضور در MMA گفتد: تا الان که از لحاظ مالی حضور در MMA برای من خوب بوده است. هنوز در این رشته اول راه هستم و تلاش می‌کنم در ادامه شرایط بهتری نیز داشته باشم. با سازمان خوبی قرارداد بستم که مدیر انگلیسی بسیار خوبی دارد. دو بازیکن او در مسابقات UFC حضور دارند و یکی از بازیکنانش نیز در سازمان ONE CHAMPION است.

ملی‌پوش سابق ووشوی ایران درباره برخی انتقادات به عملکرد فدراسیون ووشو با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ سه ورزشکار گفت: کار من در ووشو این بود که تمرین کنم و به مسائل مدیریتی هیچ وقت کاری نداشتم. اخلاقم به گونه‌ای است که درباره رشته‌ای که یک روز به من نان رسانده صحبت منفی نکنم. کاری که در ووشو انجام دادم نیز آرزوی خیلی‌هاست.

فضلی تصریح  کرد: مسلم سالیکوف قهرمان افسانه‌ای ووشوی جهان را هیچ‌کس در مسابقات جهانی شکست نداده است و فقط این مهم توسط حمید قلی‌پور و من انجام شد. آرزویی که به دل خیلی‌ها مانده است، اما خدا را شکر توانستم مسلم سالیکوف را شکست بدهم. زمانی که بردن حریف چینی آرزوی خیلی‌ها بود در مسابقات قهرمانی آسیا 2012 بازیکن چینی را بردم و به طلا رسیدم. با وجود این دستاورد در سمینار آنلاین فدراسیون ووشو حضور نداشتم که ایرادی نیز به این تصمیم ندارم.

وی ادامه داد: تلاش کردم سبک زندگی خود را عوض کنم و به نظر برخی از دوستان که دوستم ندارند، احترام می‌گذارم. همان‌طور که گفتم فدراسیون ووشو زمانی روزی زندگی‌ام را داده است و اسم و رسم فعلی خود را از این فدراسیون دارم. در این شرایط حتی اگر نسبت به من بی‌مهری هم کنند علیه آنها حرف نمی‌زنم.

ملی‌پوش سابق ووشو ایران در پایان به تسنیم گفت: فدراسیون ووشو همان‌طور که سکوی پرتاب من بود می‌تواند برای خیلی از جوانان نیز باشد. شاید در سمینارهای این رشته حضور نداشته باشند و خیلی‌ها بگویند فضلی به درد نمی‌خورد، اما ایرادی ندارد و مهم این است که کاری که باید در این رشته انجام می‌دادم را انجام دادم.

جام قهرمانی لیگ ووشو 25 مرداد اهدا می‌شود


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ووشو ایران ووشو امیر فضلی بیشتر بخوانید... برگزاری سومین یادواره شهدای ووشو دوپینگ مریم هاشمی تأیید شد/ جایگاه قهرمانی ووشوی ایران تغییر نکرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری سومین یادواره شهدای ووشو دوپینگ مریم هاشمی تأیید شد/ جایگاه قهرمانی ووشوی ایران تغییر نکرد واژه های کاربردی مرتبط ووشو ایران ووشو امیر فضلی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کمیته انضباطی فدراسیون ووشو اعلام کرد: محرومیت ۲۸ ماهه شهربانو و سهیلا منصوریان ۲ اظهارات جنجالی بهنام سراج: مقابل یک گروه بزرگ قرار گرفته‌ایم نه صرفاً تیم‌ها/ متأسفانه "قیمت‌ها" نتایج را رقم می‌زند ۳ ناطقی: اظهارات شهربانو منصوریان کذب محض است/ او تمام چیزی را که امروز دارد مدیون فدراسیون ووشوست ۴ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۵ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۶ ادامه مذاکرات استقلال با کریمی ۷ گزارش تمرین استقلال| صحبت‌های مجیدی با بازیکنان و تمرین دیاباته با آبی‌پوشان ۸ بارسلونا به دنبال استخدام سرمربی جدید مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! آشوبی: ثبات فنی پرسپولیس شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌کند/ همه تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم جلالی: بازی مقابل پرسپولیس یک فینال بزرگ برای ماست/ می‌خواهیم قبل از بازی آخر به آرامش برسیم مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله : اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ظریف در گفتگو با زیاد النخاله: اقدام خائنانه امارات تأثیری بر مقاومت فلسطین نخواهد داشت جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۳۰۰ هزار نیروی انسانی مواجه است تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ایران ووشو امیر فضلی ووشو ایران ووشو فدراسیون ووشو انجام دادم خدا را شکر خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران