Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:45:58 GMT

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۱۳۰

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اخذ نظر هیات پزشکی ورزشی برای چگونگی فعالیت‌های باشگاه‌ها ضروری است

رییس هیات پزشکی ورزشی اصفهان گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا برای فعالیت یا تعطیلی اماکن ورزشی این استان، نظرات تخصصی این هیات را اخذ کند.

احمد باقری مقدم در نشست خبری در سالن جلسات این هیات افزود: ابعاد ورزش و شمار باشگاه‌ها در استان گسترده و زیاد است و  به نظر می‌رسد چنانچه برای این مقوله در کنار جلوگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ بتوانیم در هیات مستقل تصمیم گیری کنیم نتایج بهتری بدست آید زیرا باید شرایط معیشتی و اقتصادی فعالان عرصه ورزش را هم مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش‌تر ستاد ملی مقابله با این بیماری و پس از آن ستاد مقابله با کرونا در ورزش مصوبات و اطلاعیه‌ها را در رابطه با ورزش ابلاغ می‌کردند که به صورت یکپارچه اجرا می‌شد اما در شرایط کنونی و با توجه به اینکه ستادهای استانی در رابطه با امور مختلف در ارتباط با کرونا تصمیم گیری می‌کنند پیشنهاد ما این است که در رابطه با ورزش نیز به صورت مستقل بتوانیم پیشنهادات و تصمیمات خود را اعمال کنیم.

هیات مدیره سپاهان برای بررسی مسائل این باشگاه تشکیل جلسه می‌دهد

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیات مدیره این باشگاه در پی استعفای امیر قلعه نویی از سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برای ۲ دیدار باقی مانده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در جلسه ای تصمیم گیری می‌کند.

منوچهر نیکفر افزود: استعفای امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان پذیرفته شده  و برای ۲ دیدار باقی مانده در لیگ برتر برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی گفت: در مورد ادامه بازی‌ها،تیم توسط تکسیرا مربی سپاهان برای ۲ دیدار باقی مانده هدایت می شود و  در این مورد امروز نیز هیات مدیره باشگاه سپاهان جلسه ای را برگزار می‌کند و وضعیت تیم را مورد بررسی قرار خواهد داد.

جواب آزمایش کرونا یکی از بازیکنان ذوب آهن مثبت شد

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جواب آزمایش کرونای یکی از بازیکنان این تیم مثبت اعلام و قرنطینه شده است.

امیرحسین شریفیان پور افزود: بازیکنان کادر فنی عوامل اجرای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آزمایش کرونا گرفتند که آزمایش یکی از بازیکنان تیم مثبت اعلام شد.

شریفیان پور تصریح کرد: روز گذشته همه عوامل اجرایی کادر فنی بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن آزمایش کرونا گرفتند جواب آزمایش همه نفرات به جز یک نفر منفی اعلام شد.

سه نفر از مجموعه تیم فوتبال سپاهان جدا شدند

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با استعفای قلعه نویی ۲ دستیار و یک بازیکن از تیم فولاد مبارکه سپاهان جدا شدند.

حمید باقری گفت: پس از استعفای امیر قلعه نویی از تیم فوتبال سپاهان ، تغییرات دیگری  امروز در این تیم رقم خورد.

وی با بیان این باشگاه ضمن تایید پذیرش استعفای قلعه نویی اضافه کرد: همکاری باشگاه با آقایان سعید الهویی و سیامک قلیچ خانی دستیاران وی به پایان رسیده است.

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان معرفی شد

حمید باقری با حفظ سمت به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان اصفهان معرفی شد.

پس از اتمام همکاری سیامک قلیچ خانی با باشگاه سپاهان، حمید باقری مدیر روابط عمومی این باشگاه با حفظ سمت به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان معرفی شد.

حمید باقری ضمن تایید این خبر افزود: با توجه به تغییراتی که ۲۴ ساعته گذشته در تیم سپاهان انجام شده، هدف ما موفقیت در ۲ بازی پیش رو در لیگ برتر و خوشحالی هواداران است.

انتقاد سازنده رسانه‌ها به پیشبرد اهداف ورزش کمک می‌کند

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: انتقاد سازنده و به دور از منفی گرایی به پیشبرد اهداف همه بخش‌های ورزش به خصوص رشته فوتبال کمک شایانی می‌کند.

احمد جمشیدی در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت وروز خبرنگار اظهارداشت: از خبرگزاری ایرنا که در انعکاس اخبار باشگاه ذوب آهن به دور از حاشیه  قدردانی می کنم و این جلسات با بحث های فنی می تواند به باشگاه بزرگ ذوب آهن و سپاهان کمک کند.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر بین رسانه و ورزش، اظهارداشت: رسانه ها باید با انتقاد درست در جهت پیشرف ورزش کشور و استان بیشتر گام بردارند.

ولسیانی به اردوی سپاهان برگشت

گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال باشگاه سپاهان پس از بهبود مصدومیتش به اردوی این تیم بازگشت.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: ولسیانی به علت مصدومیت چند ماه در کشورش به سر می برد، پنجشنبه شب به اصفهان بازگشت و امروز در تمرینات سپاهان حاضر شد.

حمید باقری اظهارداشت: دکتر صدیقی فیزیوتراپ تیم سپاهان با انجام معاینات لازم از ولسیانی، روند درمانی او را خوب توصیف کرد.

کاهش فاصله هیات‌ها و باشگاه‌ها برای ارتقا ورزش اصفهان ضروری است

رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: کاهش فاصله هیات‌ها و باشگاه‌ها و افزایش همکاری‌ها در این استان برای ارتقا کمی و کیفی ورزش و تداوم مدال آوری قهرمانان ضروری است.

محسن تابش فر افزود: در سال‌های گذشته شاهد فاصله و همکاری‌های کمرنگ برخی باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی با یکدیگر بوده ایم که این امر به ضرر ورزش استان تمام می‌شود بنابراین باید با اتخاذ راهکارهایی تعامل و هم‌افزاییاین ۲ بخش مهم را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه مراودات هیات‌ها و باشگاه‌ها نیازمند ساماندهی و ارتقاست ، ادامه داد: بر همین اساس اداره کل ورزش و جوانان ، سلسه جلسات مرتبطی با دعوت از روسای هیات‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌ها از جمله سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند، نامی نو و فرش حداد برگزار می‌کند تا ظرفیت‌های مختلف دو طرف شناسایی و در راستای حمایت و همکاری متقابل بکارگیری شود.

مربی فوتبال سپاهان: برای کسب سهمیه آسیا می‌جنگیم

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: این تیم با تمام وجود برای نتیجه گرفتن و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تا آخرین لحظه می‌جنگد و تلاش خواهد کرد.

قاسم زاغی نژاد در نشست خبری مجازی افزود: با توجه به تغییراتی که در چند روز گذشته در تیم سپاهان صورت گرفت امیدوارم نتایج قابل قبولی را در ۲ دیدار آینده به دست آوریم.

وی با بیان اینکه فردا با تیمی بازی داریم که استانداردهای لازم را در خطوط مختلف فنی و تاکتیکی دارد، تصریح کرد: تیم شهر خودرو بسیار تیم با کیفیتی است و در خطوط مختلف با برنامه عمل می کند.

دیدار شهرخودرو با سپاهان نمونه مسابقه فینال لیگ‌برتر است

مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: بازی با سپاهان برای ما اهمیت بالایی دارد که به نوعی فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

سهراب بختیاری زاده در نشست خبری مجازی افزود: تیم ما در بازی فردا شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم.

وی اظهارداشت : با بردن سپاهان می خواهیم درصد زیادی شانس قائل باشیم این که برای گرفتن سهمیه آسیا و بازیکنانم تلاش خود را خواهند کرد.

تکسیرا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد

میگوئل تکسیرا به عنوان سرمربی تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اظهارداشت: این انتخاب بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه انجام شد تا تیم در بازی های پیش رو بدون سرمربی نباشد.

حمید باقری اضافه کرد: این مربی پرتغالی پیش تر به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده بود.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال ویروس کرونا ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تیم فوتبال سپاهان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال مدیر رسانه ای آزمایش کرونا حمید باقری تیم سپاهان اصفهان گفت سپاهان گفت هیات مدیره باشگاه ها قلعه نویی لیگ برتر ۲ دیدار ذوب آهن هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»