Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:12:48 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۲۳۳

زنجان در هفته‌ای که گذشت

**  استاندار زنجان گفت: باید با عمل میدانی و پرهیز از کلی‌گویی، شهروندان را برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی عزاداری ماه محرم، اقناع کنیم.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه سفید و یا قرمز اعلام شدن شهرها و مناطق مختلف از جهت شیوع کرونا بر اساس نسبت بیماران و اشغال تخت های بیمارستانی است، افزود: وضعیت سفید به معنای نبود کرونا نیست چرا که با شرایط پیش آمده نمی شود گفت در جایی اصلا کرونا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** استاندار زنجان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عزاداری ماه محرم فصل‌الخطاب است و همه باید در عمل، این رهنمودها را اجابت و از تفسیر و ایجاد ابهام در ذهن‌ها پرهیز کنیم.

** مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: تشکل‌های اجتماع محور در پیشگیری و کنترل کرونا در مدت ۶ ماه گذشته، اقدامات ارزشمندی را در جهت آگاه سازی جامعه، کمک به اقشار نیازمند و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

** رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اسفندماه سال ۹۲ حجم سرمایه‌گذاری صنعتی این استان بر اساس پروانه‌های به بهره‌برداری رسیده ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان بود که سالانه به طور میانگین بیش از یک‌هزار میلیارد تومان افزایش یافته و هم‌اکنون به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

** فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال مقدار ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شد.

** مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در ماه محرم و صفر امسال با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه، طرح اطعام حسینی با همکاری خیران، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای نذری در این استان اجرا می‌شود.

** مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اکیپ‌های سیار برای ثبت‌نام جاماندگان دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها در این استان اعزام می‌شود.

سیدعلی شفیعی افزود: به دلیل پایان اعتبار کارت‌های ملی کاغذی، دستگاه‌های اجرایی بدون کارت هوشمند ملی قادر به ارائه خدمات نیستند، بنابراین لازم است شهروندانی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند در اسرع وقت برای این کار اقدام کنند.

** مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون در مجموع یک‌هزارو ۱۰۲ مورد بیماری کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان گزارش شده که بیشترین بیماران به ترتیب به شهرهای زنجان، ابهر و سلطانیه اختصاص دارد.

** رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت از تولید در سال جهش تولید، یک تکلیف شرعی برای همه دستگاه‌ها است و در این راستا با ورود و حمایت دستگاه قضایی، سه واحد تولیدی تعطیل‌شده این استان به چرخه تولید بازگشتند.

**  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اجرای طرح تابستانه کتاب در هفت کتابفروشی این استان تا ۳۰مرداد جاری ادامه دارد.

** رییس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال با شرایط به وجود آمده، جلوه کمک مومنانه جایگزین اجتماع عزاداران حسینی در یوم‌العباس زنجان می‌شود.

** مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در این استان ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

** مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۹ هزار راننده حرفه‌ای حمل‌ونقل کالا و مسافر در این استان فعال هستند که ۲ هزار راننده مربوط به بخش مسافر و هفت هزار راننده مربوط به حمل‌ونقل کالا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم زنجان ویروس کرونا ماه محرم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت