Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:27:16 GMT

مساجد زنجان برای اقامه نمازهای یومیه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۶۰۲

مساجد زنجان برای اقامه نمازهای یومیه بازگشایی شد

حجت الاسلام کرمی گفت: برگزاری هر نوع مراسم ترحیم و تجمع در مساجد زنجان ممنوع است و مساجد این شهر تنها برای اقامه نمازهای یومیه از شب گذشته بازگشایی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: بنا به تصیم ستاد ملی کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مساجد زنجان از سه هفته گذشته تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه در خصوص بازگشایی مساجد و هرنوع فعالیت دیگری در این اماکن تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: بنا به تصمیم این ستاد مساجد زنجان تنها برای اقامه نمازهای یومیه از شب گذشته بازگشایی شدند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع و مراسم ترحیم در مساجد ممنوع است، گفت: برگزاری نماز جماعت هم با رعایت پروتکل های بهداشتی ورعایت بهداشت فردی انجام خواهد شد.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه برای غلبه بر این ویروس بایستی فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی رعایت شود، ادامه داد: فعالیت مساجد هم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در خصوص وضعیت فعالیت امامزادگان در دیگر بقاع متبرکه هم گفت: فعالیت این اماکن هم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و تنها امکان برپایی نماز جماعت در آن وجود دارد.

 

به گفته حجت الاسلام کرمی، ائمه جماعت مساجد ضمن دعوت از عموم برای رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند مقدمات محرم را هم فراهم کنند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازگشایی مساجد مساجد استان زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ستاد ملی کرونا مساجد زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: امروز، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد .
همچنین نمازجمعه رشت ، امروز به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان