Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:51:30 GMT

رونمایی از سامانه های شفافیت وزارت تعاون

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۵۶۰۵

با رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قابلیت گزارش دهی عمومی فعالیت های مرتبط افزایش می یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  میرزایی، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون با بیان اینکه امروز شنبه بخش دیگری از سامانه های مربوط به شفافیت افتتاح خواهد شد، افزود: وزیر تعاون وعده‌های شفافیت را پیگیری کرده و بخش بزرگی از آن در دو سال گذشته انجام شده است و امروز نیز گزارش آن در قالب رونمایی از سامانه‌های شفافیت، به مردم، نمایندگان مجلس و دولت ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون امور اقتصادی وزارت تعاون افزود: مهم‌ترین اقدامی که برای توسعه شفافیت صورت گرفته روند بورسی شدن بنگاه هاست.   میرزایی با بیان این که بیش از ۸۰ درصد ارزش بنگاه‌های وابسته به صندوق‌ها امروز در بورس قرار دارند و تا پایان سال این سهم به بیش از ۸۵ درصد می‌رسد، افزود: اطلاعات و عملکرد‌های مالی، عملیاتی و مشخصات مدیران این بنگاه‌ها چه بورسی و غیربورسی در سایت سازمان بورس اوراق بهادار(کدال) قابلیت رهگیری و مشاهده عمومی دارد.   میرزایی گفت: براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور، شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون توانسته اند رتبه نخست شفافیت را در زمینه بارگذاری صورت‌های مالی در سامانه بورس به خود اختصاص دهند. برچسب ها: معاون امور اقتصادی ، رونمایی ، سامانه های شفافیت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معاون امور اقتصادی رونمایی سامانه های شفافیت سامانه های شفافیت وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود