Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:49:41 GMT

افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۲۰۱

افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه

‍‍‍‍‍‍

دولت فرانسه روز جمعه از رشد فزاینده موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور برای سومین روز متوالی خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت فرانسه شهرهای پاریس و مارسی را مناطق بسیار پرخطر برای ویروس کرونا اعلام کرده است.

این در حالی است که دولت فرانسه ابتلای بیش از 2500 نفر به ویروس کرونا را برای سومین روز متوالی تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، میانگین 7 روز گذشته از مبتلایان جدید به ویروس کرونا به 2041 نفر افزایش یافته است که نسبت به 2 هفته قبل بیش از دو برابر رشد داشته است.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 63000 هندی در 24 ساعت گذشته +جدول تغییرات

این برای نخستین بار از 20 آوریل است که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه به طور متوالی طی چند روز به بیش از 2000 نفر رسیده است.

با افزایش چشمگیر تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا مقام های پاریس استفاده از ماسک را اجباری کرده اند.

علی رغم افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا که موجب شد بریتانیا نام فرانسه را از کشورهای ایمن برای سفر حذف کند، تعداد بیمارانی که در بیمارستان های فرانسه بستری شده اند، روند نزولی داشته و روز چهارشنبه برای نخستین بار از اواسط مارس به کمتر از 5000 نفر رسیده است.

دانیل لوی برول از مقام های ارشد وزارت بهداشت فرانسه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود، تاکید کرد: تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا به سرعت در همه رده های سنی به خصوص 25 تا 35 سال رو به افزایش است.

تلفات ویروس کرونا در فرانسه تا روز جمعه با 18 نفر افزایش به بیش از 30406 نفر رسیده است.

انتهای پیام /

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود ۳ جیسون رضائیان: رفتن هوک تأیید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است ۴ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت ۵ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۶ اوبراین: عدم حمایت اروپا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، ناامید کننده است ۷ حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه ۸ تلاش آمریکا برای قدرت‌نمایی با ادعای دروغین توقیف نفتکش‌های حامل سوخت ایران مهمترین اخبار بین الملل سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد سید حسن نصرالله: اثبات مسئولیت اسرائیل در انفجار بیروت پاسخ ما را در پی دارد/ اقدام امارات خیانت به امت اسلام و فلسطین و خنجر از پشت بود توافق عادی سازی -۴ و پایانی| دلالی شخصیت‌های اماراتی برای یهودی‌سازی قدس قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌قشرهای آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا تمدید تحریم بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا