Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@14:10:06 GMT

کدام استان‌های کشور منتظر باران باشند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۲۷۳

کدام استان‌های کشور منتظر باران باشند؟

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فریبا گودرزی، به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر کشور پرداخت و گفت: طی سه روز آینده در بخش شمالی کشور استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهند بود و استان گیلان با شدت بارش‌ها روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و شب‌های سه روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس انتظار بارش‌های پراکنده را داریم.

گودرزی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی از امروز تا سه شنبه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور داریم و هوا در نیمه شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل به طور محسوس خنک‌تر می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه مواج و متلاطم خواهد بود، تصریح کرد: همچنان در شرق کشورمان پیده غالب وزش گرد و خاک است به خصوص در شمال سیستان و بلوچستان و زابل و جنوب خراسان جنوبی این مساله شدت خواهد داشت.

گودرزی با بیان اینکه در چند روز آینده دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس مواج می‌شود، اعلام کرد: تهران امروز با پدیده غالبی همراه نخواهد بود و گاهی در طول روز با وزش باد روبه‌رو می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد را در مناطق جنوبی و غربی تهران پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما در تهران امروز به ۳۷ درجه سانتگیراد می‌رسد که تا سه روز آینده با کاهش نسبی دما روبه‌روست و دما به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعد و برق هواشناسی باران پیش بینی هوا رگبار باران وضعیت آب و هوایی روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان ۱۹ اردیبهشت؛ هشدار نارنجی بارش باران
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری