Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:23:46 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۲۵ مرداد؛ جنگ بقا و سهمیه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۵۰۱

روزنامه‌های ورزشی ۲۵ مرداد؛ جنگ بقا و سهمیه

امشب در حالی هشت مسابقه در چارچوب مسابقات لیگ برتر به طور همزمان برگزار می‌شود که رقابت داغی برای کسب سهمیه و نیفتادن در لیگ برتر در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۲۵ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "انتشار قرارداد با انگیزه ترم کرد" به اظهارات شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال پرداخت، کسی که در فصل جاری لیگ برتر بارها با گل‌های مهم خود ناجی استقلال بوده و شانس اول آقای گلی نیز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"جایی برای جوانان نیست" به نزدیک شدن فصل لیگ ایران به پایان خود بدون معرفی استعداد جدیدی در پرسپولیس پرداخت، موضوعی که البته کمتر در این باشگاه پایتخت نشین پیش می‌آید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ترابی پیشنهاد رسمی ندارد، علیپور برای تمدید مذاکره کرد" به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی در قهرمان فصل جاری لیگ برتر پرداخت، تیمی که همچون فصول گذشته تلاش دارد اسکلت و بازیکنان اصلی ترکیب خود را حفظ کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ستاره‌های لیگ در لیست یحیی" مدعی شد یحیی لیستی شش نفره برای جذب بازیکن در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داده، لیستی که در آن نام‌هایی نظیر شهریار مغانلو و حامد لک به چشم می‌خورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"هشت عصیانگر" به مصاحبه‌های تند احمد نورالله‌ی علیه مدیریت پرسپولیس و مهدی رسول پناه پرداخت، اظهاراتی که ابهامات زیادی را برای آینده او در پرسپولیس ایجاد می‌کند.

"شوت" با عنوان "جنگ بقا و سهمیه" به برگزاری هشت مسابقه همزمان هفته بیست و نهم لیگ برتر پرداخت، مسابقاتی که در بالا و پایین جدول حساسیت‌های زیادی دارد و همه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بمب انگیزه در ساحل آرامش " به انگیزه‌های متفاوت پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در بازی امشب این دو تیم در پرداخت، بازی که گل‌گهر در آن به دنبال بقا و پرسپولیس در آن به دنبال کسب نتیجه مطلوب قبل از دربی است.

"صدای سپاهان" با عنوان "شهر خودرو را ببر و نگرانی‌های یک شهر را کمتر کن" به مصاف حساس شهر خودرو و سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر پرداخت، مصافی که آخرین امیدهای سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی است.

کد خبر 438852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه خبر ورزشی روزنامه روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان روزنامه شوت روزنامه های ورزشی 25 مرداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/06

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت