Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مشترک هیات ورزش های همگانی و هیات پزشکی ورزشی استان گیلان باحضور علیرضا زهری رییس هیات ورزشهای همگانی وکیوان اسد پور رییس هیات پزشکی ورزشی گیلان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ راین جلسه مطرح شد: کمیته های آموزشی دوهیات مذکور  بصورت تخصصی درخصوص برگزاری دوره های آموزشی مشترک بین دوهیات نسشت های تخصصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: از نکات مهم دیگر مورد بحث این جلسه مشترک احداث مرکزی درهیات ورزشی وپزشکی  به منظور ارائه خدمات لازم به مادران وزنان باردار ورزشکار،توسط کمیته توسعه ورزش مادران وزنان باردارهیات ورزشهای همگانی میباشد.

شایان ذکر است :  هیات پزشکی وورزشی در دوران شیوع ویروس کرونا ،درکنار طرح آوای ورزش درهمسایگی هیات ورزشهای همگانی،خدمات لازم ازقبیل  بیمه ورزشی وخدمات درمانی به ورزشکاران ورزش دوستانی که بعلت شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه به هیات ورزشی وپزشکی راندارند و در راستای طرح آوای ورزش درهمسایگی در مجتمع های مسکونی حضور دارند ارائه میدهد.

ازدیگر موارد مورد گفتگو دراین جلسه مشترک، میتوان به خدمات هیات ورزشی پزشکی گیلان  در راستای طرح آوای ورزش درهمسایگی هیات ورزشهای همگانی ،به نظارت پزشکیاران درصورت بروز هرگونه آسیب وصدمه احتمالی ورزشکاران درحین ورزش اشاره کرد‌.

درخاتمه مقرر شد:جلسات تخصصی متناظر بین هیات ورزشهای همگانی وهیات پزشکی گیلان بصورت ماهانه برگزارشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آوای ورزش در همسایگی هیات ورزشهای همگانی هیات پزشکی هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ بیست و سوم در حال اتمام است و تیم ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جذب نفرات مورد نظر برای فصل آینده تیمی پرقدرت را در لیگ بیست و چهارم روانه بازی ها کنند.

جواد نکونام که به دلیل عدم جذب بازیکن و اتفاقاتی که بین او و مدیرعامل استقلال افتاد، فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست در طول فصل نفرات مورد نظرش را جذب کند، به دنبال این است تا بتواند با شرایط موجود و اتفاقاتی که در استقلال رخ داده لیست نفرات مورد نظر را به اعضای هیات مدیره داده تا آنها هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر نکونام اقدام کنند.

قرار است هفته آینده جلسه ای میان اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال برگزار شود و در این جلسه نکونام لیست نفرات مورد نظر را به باشگاه ارائه کند تا هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود. البته نکونام در زمان خطیر لیستی را به مدیرعامل سابق استقلال داده بود اما با توجه به شرایط جدید و کنار رفتن خطیر، باید لیست جدید مجددا به اعضای هیات مدیره ارائه شود.

سرمربی استقلال امیدوار است که با تغییرات صورت گرفته در مجموعه استقلال و مالکیت هلدینگ خلیج فارس شرایط به گونه ای فراهم شود تا باشگاه بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده تا استقلال در فصل آینده مشکلات لیگ بیست و سوم را نداشته باشد.

کد خبر 6100370

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم