Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:52:25 GMT

پاسخ سازمان راهداری به مطالبه کامیون داران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۶۶۱۱

پاسخ سازمان راهداری به مطالبه کامیون داران

‍‍‍‍‍‍

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به اظهارات اوایل خردادماه امسال دبیر کانون کامیون داران در خصوص طلب از این سازمان واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری به مطلب منتشر شده "گلایه کامیونداران از بی توجهی سازمان راهداری: طلب ما را بدهید" مورخ 11 خردادماه سال 1399 به امضای منصور فخاران مدیرکل روابط عمومی این سازمان رسیده به شرح زیر است؛

«با عنایت به مطلب مندرج در آن خبرگزاری با عنوان گلایه کامیونداران از بی توجهی سازمان راهداری: طلب ما را بدهید، به استحضار می رساند موضوع محاسبه و به روز رسانی نرخ شاخص حمل بر اساس تن -کیلومتر در سال 99 در پانزدهمین جلسه کمیته راهبری بخش حمل و نقل کالا که با حضور نمایندگان کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل ونقل داخلی، کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای اساسی سراسر کشور و کانون سراسری انجمن های صنفی کامیونداران کشور در تاریخ 99/3/18 در محل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برگزار شد، مطرح و نرخ شاخص حمل جدید مورد توافق طرفین قرار گرفت و موضوع طی بخشنامه ای جهت اقدامات بعدی و اعمال در سامانه مدیریت کنترل بارنامه به ادارات کل  راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شده است نمایندگان تشکل های صنفی بخش حمل ونقل در صورتیکه در هنگام  اجرای نرخ شاخص تن-کیلومتر در استان ها نواقصی را مشاهده کنند، موضوع را در جلسات کمیته راهبری حمل ونقل جاده ای که به صورت مستمر و منظم در سازمان راهداری و حمل ونقل جاد ای تشکیل می شود برای رسیدگی مطرح کنند.»

به گزارش تسنیم، در مطلب منتشر شده به تاریخ 11 خردادماه امسال احمد کریمی دبیر کانون کامیونداران با انتقاد از اجرای ناقص دستورالعمل محاسبه کرایه حمل بر اساس تن بر کیلومتر، گفته بود: از سال گذشته بابت کرایه حمل همچنان طلبکار هستیم و با وجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این رابطه هیچ اقدامی نکرده است.

وی ادامه داد:‌ سازمان راهداری در خصوص به‌روز رسانی کرایه حمل طی سال گذشته و امسال هیچ اقدامی انجام نداده‌ است،‌اما با این حال رانندگان کامیون تعهد و دینی نسبت به مردم و نظام دارند که آن را ادا می‌کنند.با این وجود رانندگان به‌شدت از بی توجهی متولیان امر نسبت به مطالبات گلایه دارند.

دبیر کانون کامیون‌داران کشور با تأکید بر این‌که حمل کالای اساسی در داخل کشور به بهترین شکل ممکن توسط ناوگان کامیون کشور در حال انجام است، افزود: نرخ کرایه حمل سال گذشته بر اساس نظر کارشناسی دفتر مطالعات راهبردی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شاخص تن بر کیلومتر 1760 ریال اعلام شد.

کریمی گفت:‌ سازمان راهداری با توجه به ا‌ین‌که ممکن است اثر روانی در بازار داشته باشد از کامیون‌داران خواست این شاخص را در دو مرحله اجرا کنند؛ یعنی 1400 ریال در مرحله اول و 1760 در مرحله دوم. این در حالی بود که 1400 ریال ابلاغ و همین رقم در استان‌ها متأسفانه یک سری تغییرات شد.

وی بیان کرد:‌ قرار بود نرخ 1760 ریال نیز مهرماه سال گذشته اجرا شود که کلا اجرایی نشد، در واقع فقط اسم "تن بر کیلومتر" وجود دارد وگرنه اگر قرار بود شاخص محاسبه حمل بار بر اساس تن بر کیلومتر باشد که باید نرخ 1760 ریال را اجرایی می‌کردند.

گلایه کامیون‌داران از عدم اجرای مصوبه شورای عالی ترابری توسط سازمان راهداری

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط راهداری پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۴ ۳ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۳|آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۷۰۰هزار تومان شد ۴ مخالفت شدید کشورهای اروپایی با تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۴| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها ۶ وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ ۷ فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند ۸ یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است مهمترین اخبار اقتصادی سیل نعمت است یا نقمت؟ فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است تولیدکننده بزرگی که زمانی کفش واکس می‌زد + فیلم قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۵|هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار شد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر ‌/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم تاکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تن بر کیلومتر کامیون داران سال گذشته کرایه حمل استان ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور هراز بازگشایی شد